iVertigo – iPhone like icons

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haltie

Üye
    Konu Sahibi
iVertigo – iPhone like icons
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: rocknroll94, bubu954, sinek2323 ve 5 diğerleri

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sende sağolasın kardeşim
 

sghosts

Üye
halit abi cok saol . ikonların iphone olması cok iyi
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sende sağolasın serkancım
 
Şu an kullanıyorum cok memnunun. Seçim halindeki mesajlarda falan böyle camsı birşey oluyor orası süper.
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
bğenmene sevidim ben teşekkür ederim
 

ang3laxd

Üye
Teşekkürler paylaşım için..
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ben teşekkür ederim
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim sende sağolasın
 

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sende sağol kardeşim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...