İtiraf Et! Rahatlarsın..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SHS

Üye
    Konu Sahibi
İtiraf Et! Rahatlarsın..
evet konu basit, itirafınızı edip rahatlıyorsunuz..
 

V/RS

Üye
forumda çoğu konuya yazdım burayada yazayım Duygum seni çok seviyorum
 
Tepkiler: SHS
Aslında hep tembel bi çocuktum,çocukluğumda..
 
Tepkiler: minoo, SHS ve pelın_

pelın_

onu çok seviyorum ama bitti
 
Tepkiler: SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
lise son sınıfta matematik dersinden sonra 4 arkadaş sınıftayız, 3ümüz hocaya saydırıyoruz küfürleri, birden hoca girdi içeri meğer nöbetçi öğretmenmiş.. gitti küfretmeyen arkadaşa sardı.. hocam burdan saygılarımı sunuyorum, o gün size ben küfrediyordum
 
Ilkokul 3. siniftayken sinifin camini ben kirmistim... oh bee soyledim rahatladimbide ogretmenin tekerlegini indirmistim kacinci sinif oldugunu hatirlamiyorum bide 8. siniftayken bilgisayar dersinde ag baglantisiyla mudurun bilgisayarina sizip butun sinav sorularini almistimbiz 8 deyken e okul yeni cikmisti ilkokul ogretmenleri yasli olduklari icin anlamiyorlardi ben giriyordum notlarini sifresini falan biliyodum hatta kendi notumu degistirmistim ama korkup eski haline cevirdim..bide son olarak aklima gelen gecen sene okuldaki wi fi sifresini istemistim mudur yardimcisindan vermedi sonra bikac hafta sonra beni cagirdi pc ye office yukleyememis pc de dizustu olunca bide win7 olunca bende hem office yukleyip hemde wifi sifresini ogrendm sonrada tum okula dagittim oh olsun.
 
Tepkiler: minoo ve SHS
BEYZA açıldım sana cevabın hayır oldu ama hala bana çaktırmadan bakıyorsun ya SANA GICIK OLUYOR SENDEN NEFRET EDIYORUM çaktırmadan bakma galan
 

SHS

Üye
    Konu Sahibi


lise 3te müdürün bilgisayarına girdik.. bülent ersoyun erkek halinin fotoğrafı vardı.. koptuk

müdür yardımcısının fb olan ekran korucusunu biz gs yapıyoduk, itiraf ediyorum
 

pelın_

uykum var
 
Tepkiler: SHS

__xXx__

Üye
itiraf ediyorum abdurrahman çavuşu ben vurdum
 
Tepkiler: SHS

mstf_l

Üye
itiraf ediyorum roma'yı ben yaktım
 
Tepkiler: SHS

__xXx__

Üye
itiraf ediyorum rusya yı ben kurdum
 
Tepkiler: SHS

__xXx__

Üye
itiraf ediyorum behlül benim
 
Tepkiler: minoo ve SHS

SHS

Üye
    Konu Sahibi
itiraf ediyorum konuyu açarken cevapların böle olacağını düşünmemiştim

----------Eklendi @ 12:13:21 ---------- Yazıldı @ 12:12:26 ----------

İtiraf ediyorum metine patlatan benim
itiraf ediyorum içinde patlasın yazınca doğal olarak bu cevabı hakettim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...