İtİraf Edin Neyi Özlediniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

EroL

EroL

Emekli Yönetici
yaz tatilininin başını özledim
 


moonlight.10

moonlight.10

Üye
kopya çektiğim günleri özledim :ehe
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Hocalara Dıklenmeyı Ozledım
 
huri$

huri$

Üye
ulkemde bayram gecirmeyi
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Ailemi
 
huri$

huri$

Üye
melegim sen ailenden ayrimisin uzakmisin onlara kiyamam canim ya
ben herseyi ozler oldum bugunlerde yaa
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Yok Değil :)
Yiğidimi
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
onun gülüşünü ...:-(
 
loss_pain

loss_pain

Üye
lise 3 deki rahatlığımıııı:(
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
lise 3 rahat mı ki :ehe
 
loss_pain

loss_pain

Üye
ben rahattım sona geçtim telaş başladı:(
 
unrivaled

unrivaled

Üye
eski günlerimi
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
:) Eski Yaşantımı
 
ilivic

ilivic

Üye
çocukluğumda sokakta oynadığım çelik çomak oyununu özledim..vay bee ne günlerdi zaman çok çabuk geçmiş daha dün gibi sanki.
 
ArslanArif

ArslanArif

Üye
Fenerli olsaydım Türkiye kupasini özledim derdim ama Allah a şükür galatasarayliyim : ~? : D
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Çelik Çomakk Evet Çok Güzeldii Yaaa :)

Bende Dokuz Taş Oynamayı Özledim.
 
ilivic

ilivic

Üye
haa birde 2002 dünya kupasını özlerim:naughty:
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Tebessüm Etmeyi
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
6 Kasımı Özledim.... gerçi bize gs maçlarının Hepsi 6 kasım ama o günün mana ve önemi bir başkaydı :))
 
ilivic

ilivic

Üye
aragonesi özledim:yuru:ehe
 


Üst Alt