İtİraf Edin Neyi Özlediniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

darkman81

darkman81

Üye
bu özlemleri bitirelim artık yoksa durmayacak...:ehe
herşeyin eskisi gibi olmasını özledim..:)
 


Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Sıkılmamayı Özledim
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
Hiçbirşei Özlemedim :kop: Konuya uygun bir cevap oldu mu arkadaşlar
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Berbattı :D

Sohbet etmeyi Özledim
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Eski Yaşantımı Özledim !!!
 
maxibrk

maxibrk

Üye
Bir şeyleri gerçekten özlemeyi özledim :hmmm
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Özğürlüğümü Özledim
 
kralxxx

kralxxx

Üye
Ve en çok seni özledim ben.
Karşı komşunun sokağa çıkacağı zamanı beklemeni.
Her teyzeyi annen gibi sevmeni.
Sanki ayıpmış gibi kimselere söylememeni.
Ve o bisikleti ilk gördüğünde koşuşunu.
Yağmurlu bir günde annenin elinden yediğin ekmeği.
Islanan sokaklara bakıp duygulanmanı.
Yaz akşamlarında oturduğun kaldırımı.Seni bir kez daha görmek isterdim...
hiç konuşmadan..
kısa pantolonlu siyah beyaz halini..

bir lokma boyunu..
diz çöküp yere sımsıkı... ama çok sıkı
sarılmak sana..
göz yaşlarımı omuzlarına bırakıp gitmek istiyorum şimdi
sana kim olduğumu söylemeden...arkama bakmadan
ağladığımı sana göstermeden
seni çok özledim
ama çok özledim
çocukluğum! !
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Çoçukluğumu Bende Özledim :)
 
aLone

aLone

Üye
geçen cumartesiyi ah ahh:)
 
Mustafa Dümen

Mustafa Dümen

Üye
aŞık olunmamayı çok özledim, biraz rahatlamak istiyorum yalnız başıma
 
huri$

huri$

Üye
kuçukken babamin bizi ekin tarlalarina goturmesini
bugday ba$aklarini
çocuk huri$i herkezin ona huri$ diye çagirmasini
sari saçli yesil gozlu o zayif koylu kizi huri$i
annemin bayramlarda bana hediyeler almasini
bayram sabahinin tatli tela$ini
annemin babamin bayramlarda ellerini opmeyi sonra verecekleri harçliklari annemin eski cuzdaninda saklamayi
onlarla bakkala gidip onceden gordugum çicekli tokayi alma istegini
abimlerlen kavga etmeyi
salata tabaginin dibinde kalan ek$i suyu ben banicam kavgasini
okula giderken annemin saçlarimi ormesini
ogretmenlerimi, okulumu uzerinde her ogrenciden bir çizik kalmi$ eski sirami
sira arkada$imi
teneffuslerde okulun yanina gelen simitçiden simit almayi
ve daha sayamadigim birçok $eyi arkada$lar
kiz melek nerden açtin bu konuyu aglamaktan çogunu unuttum belkide yanli$ yazdim kusura bakmayin:agla:agla
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Naptın Sen Böyle Huri$im Yaaa :(
Yaa Ben Sıkıldımm Artık
Yaşamaktan Soğudum Ciddi Ciddi
Eskıde Kalan Herşeyimi Özledim
 
Cynical

Cynical

Üye
O'nu...
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Gülmeyi Özledim
 
huri$

huri$

Üye
melegim ne yapayim dolmu$um kiz senin konuna patlak verdim oyle cok ki ozlenen $eyler geri gitmek mumkun olsa $imdi gider doyasiya tekrar ya$ardim diycem ama
yada ke$ke bir gunlugune gitsem cocukluguma o bile yeticek senelerin bu kadar hizli geçmesi beni cok $a$irtiyo sanki dunya daha hizli donmeye ba$ladi
ama bu mesaji yazarken ve yazdiktan sonra guzel agladim okula giderken gune$ gozlugu takip gittim melegim
azdaha dolayim daha çok sayarim oyle guzel gunlerim oldu ki hepsini ozledim
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Oyyy Kurbann Olurumm Sanaa O Kadarr İçten Söylüyosun Kii
İnan Benım Gözlerimde Dolduu
Bendee Herşeyi Eskiyi Özledimm Huri$im :(
 
huri$

huri$

Üye
zaten bu konu sana bana anca yeter melegim bizim ozlemler hiç bitmez
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Evet Bitmez :)
Banaa Nasihat Vereni Özledim
 


Üst Alt