İthalatçı Firme Garantili Telefon Almadan Bir Kez Daha Düşünün..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
İthalatçı Firme Garantili Telefon Almadan Bir Kez Daha Düşünün..
Arkadaşlar ben ithalatçı garanti firmalı Samsung Galaxy S3 aldım ve başımdan geçen bir olayı anlatayım ve İthalatçı firma garantili telefonlar bir kez daha düşünsünler.

Telefonum İstanbulda bulunan bir X ithalatçı firması garantili.Bu telefonlar Kvk,Genpa,Telpa garantili telefonlara göre 100-200 Tl daha kadar ucuz oldukları için tercih ediliyor.
Ben telefonumu ikinci el olarak aldım.(15 Günlükken)Aldıktan bir süre sonra hoparlörden cızırtı gelmeye başladı.
Servise gönderdim donanında arıza olduğu çok açık ortada ve bana ses kalibrasyonları yapıldı denerek 3 günde geri geldi kargo süresi dahil. Telefonda herhangi bir değişiklik yok müziklerin hepsinde aşırı cızırtı vardı ve çok aşırı belli olmasada müziklerin bazı yerlerinde çok rahatsız ediyordu ve müzik dinlemekten soğutuyordu.
İkinci kez yolladım ve arızanın devam ettiğini söyledim ve bu sefer telefonumun sesi yazılımsal kısılmış olarak geldi ve sesi çok az çıkıyordu dolayısıyla cızırtıda yoktu fakat ses az çıkıyordu.Sonra rom attım geri orjinale döndüm ve yaptıkları ayarlar gitti.Sesim eski gürlüğüne kavuştu fakat yine cızırtı.Zaten aşırı gür çıkmıyor sesi birde kısılınca müzik filan dinlemez oldum.

Üçüncü kez yollama kararı aldım ve sorunum dilekçe olarak bu sefer uzun uzun anlattım.Ve 1 hafta sonra geri geldi ve bana gelen cevap buydu.
Telefonunuz bütün testlerden olumlu geçmiştir.Herhangi bir sorun rastlanmamıştır.Müşteri memnuniyeti açısından Orjinal kulaklık hediyemizdir yazıp sıfır orjinal kulaklık yollamışlar.

Şimdi demek istediğim böyle ufak firmalar asla ve asla tamirden anlamıyor.Diğer S3'ler ile karşılaştırdım cızırtı oldugu net ortada zaten galaxy s3'ün hoparlörü kaliteli bir hoparlör.Cızırtı vermesi mümkün değil.Çıkışta arıza olduğu ortada.Adamlar telefonun vidalarına bile dokunmamışlar.Tamir diye bir anlayışları yok yani.Sitesinde ise en üst seviyede teknik servisimiz diyor.
Ve beni hediyelerle susturmaya çalışıyorlar ben ise pazartesi günü Tüketici haklarına gideceğim ve para iadesi isteyeceğim.

İthalatçı Garanti Firmalı telefon almadan tekrar düşünün.Biraz daha fazla verip Kvk,Telpa,Başarı vs Garanti alın.
 


nabersene

Üye
Acı bir hikaye olmuş. Çok geçmiş olsun
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
afsinbeyyy

afsinbeyyy

Üye
aynı sorundan dolayı 3 defa yollamışsin yani ya yenisini yada parasını vermek zorundalar
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
aynı sorundan dolayı 3 defa yollamışsin yani ya yenisini yada parasını vermek zorundalar

En son gönderdiğim de cihaz değişimi istedim ama sonuçsuz. Şimdi tüketici haklarına gideceğim fakat fatura benim üstüme değil sorun olur mu bilmiyorum.
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
i kvk
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Bence en iyisi genpa :)
 
meme4

meme4

Üye
adamlar donanıma el sürmek istememiş sonuçta anakart elinde kalabilir s3 anakartıda yeni bir telefon kadar pahalı 1 kere daha yolla gene yapmazlarsa dilekçeni yaz firmaya faskla sonra telefonlarını ara hoparlörü aç telefondanda bir müzik aç cızırtıyı dinlet tekrar yolla sonra
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
adamlar donanıma el sürmek istememiş sonuçta anakart elinde kalabilir s3 anakartıda yeni bir telefon kadar pahalı 1 kere daha yolla gene yapmazlarsa dilekçeni yaz firmaya faskla sonra telefonlarını ara hoparlörü aç telefondanda bir müzik aç cızırtıyı dinlet tekrar yolla sonra
Kardeşim donanım bozuk olduktan sonra el sürmek istememiş ne demek? Ayrıca bu firma onun bana garantisini veriyor anakart elinde kalsada yapmak zorunda sonuçta bana 2 sene bu telefon bozulursa biz yaparız garantili veriyor.Ayrıca adamlar arızanın farkında ve bana orjinal kulaklık gönderiyorlar.Son yolladıgımda yazdıgım kagıtta bu seferde olmazsa t.haklarına gidecegimi açık ve net bildirdim.
 
meme4

meme4

Üye
bu arada fatura büyük ihtimalle senin üzerine kayıtlı değildir bu yüzdende tüketici hakem heyetine başvuramazsın.servisle iyi anlaş yapılana kadar hediyeleride yolla kendilerini hediye ile sevimli gösteriyorlar.Geçmiş olsun...
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
bu arada fatura büyük ihtimalle senin üzerine kayıtlı değildir bu yüzdende tüketici hakem heyetine başvuramazsın.servisle iyi anlaş yapılana kadar hediyeleride yolla kendilerini hediye ile sevimli gösteriyorlar.Geçmiş olsun...
Fatura benim üzerime değil doğrudur ama fatura sahibini bulmakda zor değil :)Burası ufak yer
Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.
 
Artles

Artles

Üye
Telpa nasil beyler sizce ? Benimkinin garantisi o , iyi midir
 
bountykiller

bountykiller

Üye
geçmiş olsun. yaşadığım konum itibarı ile ithalatçı firmaların büyük çoğunluğunu tanıyrum. İşi dolandırıcılık olan da var , kvk dan daha iyi olanı da var. İçinden parça çalanı var , yansanayi parça takanı var ama arızayı bile bile yapmayp hediye göndereni yok . Bir hoperlorun maliyeti 1 tl den az. Telefonu sökmek onlar için çocuk oyuncağı. Mutlaka arızayı tespit edememişlerdir yada sen tam olarak derdini anlatamamışsındır. Kulaklığın hayrlı olsun. Sana tavsiyem dördüncü kez servise gönderip özellikle cızırtı çok belli olan bir mp3 ismini de belirterek hoperlorun patlak olduğunu vurgulaman. Kulaklık bile gönderdiklerine göre bence iyi bir ithalatcın var. Tüketici hakları en az 1-2 ay sürer ve senin ker seferinde tekrardan hoprlor patlatmş olman yada öncekilerin sistemsel , 4. Arızanın donanımsal olması gibi durumları değerlendiren mahkeme seni haklı bulmayabilir. Karar senin.
 
danger6800

danger6800

Üye
Geçmiş olsun.
 
meme4

meme4

Üye
geçmiş olsun. yaşadığım konum itibarı ile ithalatçı firmaların büyük çoğunluğunu tanıyrum. İşi dolandırıcılık olan da var , kvk dan daha iyi olanı da var. İçinden parça çalanı var , yansanayi parça takanı var ama arızayı bile bile yapmayp hediye göndereni yok . Bir hoperlorun maliyeti 1 tl den az. Telefonu sökmek onlar için çocuk oyuncağı. Mutlaka arızayı tespit edememişlerdir yada sen tam olarak derdini anlatamamışsındır. Kulaklığın hayrlı olsun. Sana tavsiyem dördüncü kez servise gönderip özellikle cızırtı çok belli olan bir mp3 ismini de belirterek hoperlorun patlak olduğunu vurgulaman. Kulaklık bile gönderdiklerine göre bence iyi bir ithalatcın var. Tüketici hakları en az 1-2 ay sürer ve senin ker seferinde tekrardan hoprlor patlatmş olman yada öncekilerin sistemsel , 4. Arızanın donanımsal olması gibi durumları değerlendiren mahkeme seni haklı bulmayabilir. Karar senin.

trident t1000 telefonumun konuşma sırasında mikrofondan cız diye ses geliyodu 6 gönderimimde mikrofon degişti.nasıl degişti dersen tüketici hakem heyeti şikayetimin bir örneginide faskladım öyle oldu yani çok sorunlu servisler var ben arkadaşa önerim serbisle iyi geçinsin buna bir örnek olarak 7 gönderimimde sürekli aradıgım için telefonu 2 ay bekletip degişim yaptılar


- - - Eklendi - - -

Telpa nasil beyler sizce ? Benimkinin garantisi o , iyi midir

Telpa,Başarı,Genpa,Kvk,Teleservice gene paralel ithalat servisleri ve çin malı servislerinden kat ve kat iyidir


- - - Eklendi - - -


Fatura benim üzerime değil doğrudur ama fatura sahibini bulmakda zor değil :)Burası ufak yer
Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.

önemli degil gerçekten sıkıntılı işler bişe daha söyleyecem canını sıkmak istemem ama benim bildigim 800 tl ve üstü faturalara tüketici hakem heyeti bakmadıgı şimdi aklıma geldi bu işlere tüketici mahkemeleri bakıyordu diye hatırlıyorum.Bu yüzden servisi sıkıştıracagın zaman tüketici hakem heyeti deme tüketici mahkemesi de tekrar geçmiş olsun
 
bountykiller

bountykiller

Üye
@meme4 doğrudur. Bende servise cihaz veriyordum canm sıkılınca gidp flash attırıyordum hediye şarj filan almştm. Bütün ürünlerin orjinalini rahatça buluyordum . Yani servisten servise değişiyor. Genpaya gittim e51 verdm sorunlu dediler tüketci haklarna verdm 425 tl iade aldm . Genpada yaşadığım sıkıntılarıda başka biryerde yaşamadım (5 kere genpaya servise gitti cihaz. Servis kağıtlarını vermedikleri için kaç kere gittiğini ispatlayamadk)
 
PriZm

PriZm

Üye
Geçmiş olsun.
 
TeAmo42

TeAmo42

Üye
    Konu Sahibi
geçmiş olsun. yaşadığım konum itibarı ile ithalatçı firmaların büyük çoğunluğunu tanıyrum. İşi dolandırıcılık olan da var , kvk dan daha iyi olanı da var. İçinden parça çalanı var , yansanayi parça takanı var ama arızayı bile bile yapmayp hediye göndereni yok . Bir hoperlorun maliyeti 1 tl den az. Telefonu sökmek onlar için çocuk oyuncağı. Mutlaka arızayı tespit edememişlerdir yada sen tam olarak derdini anlatamamışsındır. Kulaklığın hayrlı olsun. Sana tavsiyem dördüncü kez servise gönderip özellikle cızırtı çok belli olan bir mp3 ismini de belirterek hoperlorun patlak olduğunu vurgulaman. Kulaklık bile gönderdiklerine göre bence iyi bir ithalatcın var. Tüketici hakları en az 1-2 ay sürer ve senin ker seferinde tekrardan hoprlor patlatmş olman yada öncekilerin sistemsel , 4. Arızanın donanımsal olması gibi durumları değerlendiren mahkeme seni haklı bulmayabilir. Karar senin.

Sonuncu yolladığımda ayrıntılı dilekçe şeklinde hangi muziklerde arıza yaptığına kadar hepsini en ince ayrıntısı ile yazdım. Başka s3ler ile kıyasladim. Servise hem yolladığı kagit ile hemde telefonda tüketici haklarına gideceğim diye söyledim. Burda bir kaç telefoncu ya sordum. Hepsi hoparlör de arıza olduğunu söyledi. Ayrıca kulaklık konusuna gelincemmüşteri memnuniyeti için orjinal kulaklık gönderilmiştir dedi. Tek avantajları var ise oda çok kısa sürede gidip gelmesi ama tamir olmadan tabi.


- - - Eklendi - - -

sağolun arkadaşlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt