Işte yeni sınırsız sms sitesi

Sponsorlu Bağlantılar

Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
A M A N D İ K K A T.... gönerilen no dan geri arandım.. +35.... tam bi kumpas.aman diyorum!!!

Ben bir süredir kullanıyorum ve beni kimse aramıyor. Sen normalde +35 numaraların aramasına denk gelmişsin. Sms ile alakası yok onlar zaten sms atmasanda arıyor.
 


LuckyDALT0N

LuckyDALT0N

Üye
Teşekkürler
 

candemir2005

Üye
Gönderildi başarıyla diyor gitmiyor
 

OğuzcanAbi

Üye
gelmedi :hmmm
 

ecmnrcmc

Üye
teşekkürler.
 
phasan

phasan

Üye
cok saol isime yaradı
 


Üst Alt