Karahasan
Emekli Yönetici
A M A N D İ K K A T.... gönerilen no dan geri arandım.. +35.... tam bi kumpas.aman diyorum!!!
Ben bir süredir kullanıyorum ve beni kimse aramıyor. Sen normalde +35 numaraların aramasına denk gelmişsin. Sms ile alakası yok onlar zaten sms atmasanda arıyor.

