işte mercedes in yeni modeli..

Sponsorlu Bağlantılar

canturgay

canturgay

Üye
    Konu Sahibi
işte mercedes in yeni modeli..

İşte Mercedes'in yeni modeli

Mercedes E serisinin yeni modeli test sürüşünde yakalandı.


Yeni aracın dış tasarımı S serisi ile büyük benzerlikler taşıyor. Büyük tamponlar ve kapı açma kollarının tasarımı bunun bir göstergesi. Araca yandan baktığınızda tasarım anlayışının S serisi üzerinden geliştirildiğini kolaylıkla anlayabilirsiniz. C sütunu ise Lexus'tan ödünç alınmış gibi.
ZEMİNE GÖRE FREN SİSTEMİ

Yeni nesil E serisi yeni tasarımının dışında teknolojik özellikleriyle ön plana çıkacak. 'Zemine göre fren sistemi' aracın en çok göze çarpan özellikleri arasında yer alıyor. Fren sistemi, kaygan ve kuru zemine göre değişiklik gösterecek. Yeni nesil E serisinde sürücü güvenliği ön plana çıkacak. Sürücünün ani şerit değiştirmesi halinde uyarı sistemi devreye girecek. Yol durumunu sezen sensörler sürücüyü sürüş konusunda uyaracak.
YENİ E SERİSİ 184 BEYGİR

Yeni E serisini 184 beygir gücü üreten 4 silindirli motorla sahneye çıkacak Bu motoru 8 silindir motorlu model takip edecek. Aracın en güçlü modeli ise AMG tarafından üretilecek. 'Yeni E AMG', 8 silindirli 6.3 lt. hacimli 500 beygir güç üreten motorla piyasaya sürülecek.

2009'da Uluslararası Frankfurt Otomobil Fuarı'nda sergilenmesi beklenen yeni nesi E serisinin 2010 yılında satışta olması öngörülüyor.
 


toprakumit

toprakumit

Üye
E serisi iyiymiş :)
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
BMW sevenlerdenim ben
mercedesle haccı murat aynı şey benim için :D
 
toprakumit

toprakumit

Üye
ya kankam aynen bendensin :D:D:D BMW 3.16 yada 3.18 olacak offf offf keşke alsaydım ya :( hata ettik şimdikini almakla :(
 
yasininyeri

yasininyeri

Üye
mercedes savaşmaı gidiyor ne bu zırh böle tank dedilerse bunu kast etmemiştiler sanırım:;)
 
eQooo

eQooo

Üye
ilginç ve güzel bi tasarıma benziyor...
 
nurikaratas

nurikaratas

Üye
araba güzelde ön kısmını biraz bozmuşlar mercedes e yakışmamış...:islik:islik:islik
 

portly

Üye
salaj
 


Üst Alt