işte kolanın gerçeği... :S:S

yahuu bu dava daha yeni sonuclandı bocekle falan da alakası yok
 
zağten sevmezdim kolayı şimdi iğreniyorum
 

Symbiont

Üye
Seni Bırakmayacağım Cola
Ne Olursa Olsun Hasta Olsam Bile İçicem seni (Zaten içiyorum ama)
 

Symbiont

Üye
İçersem Erkekler Gibi Coca Cola İçerim pepsi ile colaturka neymiş su gibi içecek azıcık sert olmalı
 
Saçmalığın önde gideni! ..
Yuh artık !
Daha ne zırvalar çıkacak çok merak ediyorum!

Vazgeçmicem içmeye devam edicem, Coca Cola'dan başka kolayı ağzıma bile sürmem! Colasız yaşanır mı be! Uydurun uydurun, şu anda da kola içiyorum zaten.. Bana bunlarla gelmesinler, daha yaratıcı olsunlar..
 
ne efsaneymiş böcekler kralı