İşte Fener'in Bursa kadrosu..

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Adanalı.01

Adanalı.01

Üye
    Konu Sahibi
İşte Fener'in Bursa kadrosu..
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final rövanş maçında yarın(perşembe) deplasmanda Bursaspor ile karşılaşacak Fenerbahçe, Bursa'ya giderken, kafilede şu futbolcular yer alıyor..

Samandıra Can Bartu Tesisleri'nde yaptıkları antrenmanın ardından otobüsle yola çıkan sarı-lacivertli kafile, Pendik'ten feribotla Yalova'ya geçip, oradan karayoluyla Bursa'ya geçecek.

Sarı-lacivertlilerde sakatlıkları bulunan Lugano, Özer, Cristian ve kart cezalısı Mehmet Topuz ile Ali ve Deivid, Bursa maçının 19 kişilik kadrosunda yer almadı.

Teknik direktör Christoph Daum, 19 kişilik kadroya genç oyuncular Okan, Gökay ve Furkan'ı da aldı.

Fenerbahçe kafilesinde yer alan 19 oyuncu şunlar:
Volkan Demirel, Volkan Babacan, Mert, Bilica, Andre Santos, Önder, Bekir, Vederson, Gökhan Gönül, Okan Alkan, Emre, Selçuk, Deniz, Alex, Gökay Iravul, Güiza, Semih, Gökhan Ünal, Furkan Aydın
 


haltie

haltie

Üye
sürpriz yaparmı acaba bursa:hmmm
 
Adanalı.01

Adanalı.01

Üye
    Konu Sahibi
hocası bilir sonucta mac bu biz ruhumuzu katarsak sorun olmaz
 
Mert

Mert

Üye
hadi bursa şaşırt herkesi!..
 
Godfather

Godfather

Üye
Fener takmassa işte yeniliriz :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Güle oynaya turlarız .. :)
 
Mert

Mert

Üye
DiaBLoS™;2037186' Alıntı:
Güle oynaya turlarız .. :)
inşallah dediğin gibi olmaz.
inşallah bursa 4 gol atar (biraz zor)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
inşallah dediğin gibi olmaz.
inşallah bursa 4 gol atar (biraz zor)


Eminim söylediğine sen dahi inanmıyorsun Mertciğim :)

Gülmekten başka birşey yapamayız üzgünüm .. :ehe
Bursa , Fenerbahçeye tam 4 gol atacak biz de bakacaz öyle mi ? Ba babababa .. :ehe
 
haltie

haltie

Üye
DiaBLoS™;2039377' Alıntı:
Eminim söylediğine sen dahi inanmıyorsun Mertciğim :)

Gülmekten başka birşey yapamayız üzgünüm .. :ehe
Bursa , Fenerbahçeye tam 4 gol atacak biz de bakacaz öyle mi ? Ba babababa .. :ehe

3-0 yeter:hih:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ah Halit Ah .. Sen demi ? :ehe
Olmayacak şeye amin diyorsunuz . :D
 
Mert

Mert

Üye
maça 20 dk kaldı
bursadan çok umutlu olmasmda bu gün Bursasporluyum:D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Tamam gol olunca geleceğim buraya .. :ehe Ya da gelemezsem de , kulaklarını çınlatırım Mertcim :)
10-11 Halısaha maçım var . Giremeyebilirim .. Ondan yani :D
Söz vermiyeyim .. :)
 
haltie

haltie

Üye
dk:17 1-0:islik

--------------- Ekleme ---------------

2-0:kop::kop:
 
Mert

Mert

Üye
Ali abi bak güle oynaya tur atlamadınız.
hakem 2 penaltı vermedi bursanın
fazla söze gerek yok
ama yinede tebrikler. he bide Alex oyuna bi girdi takım düzeldi :D
 
haltie

haltie

Üye
Ali abi bak güle oynaya tur atlamadınız.
hakem 2 penaltı vermedi bursanın
fazla söze gerek yok
ama yinede tebrikler. he bide Alex oyuna bi girdi takım düzeldi :D

tebrikler fenerbahçe:alkis

fener kendini ve taraftarını hep bu durumlara düşüyor.öyle kolay değil yani.benim iddaam bu maçta şike vardı


--------------- Ekleme ---------------

DiaBLoS™;2037186' Alıntı:
Güle oynaya turlarız .. :)

:evet:duyamadım efendim:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt