Emrgncy
Üye
-
Konu Sahibi
-
birinci denemede de fu ll çekmişti, ikincide birkaç yanlış vardı, ama çalışınca oluyormuş demek kiHepsini doğru yapmış maşAllah
Teşekkürler.Evet bizim kızda takdir hediyesini aldı.Maşallah tebrikler
Bizim kardeşte 1. Sınıf okuma yazmayı tam bilmiyorlar daha. Sistem eskiye göre en azından benim zamanıma göre çok yavaş gidiyo bide bence bi saçmalık olan el yazısı kullanıyorlarEyvallah arkadaşlar...
birinci denemede de fu ll çekmişti, ikincide birkaç yanlış vardı, ama çalışınca oluyormuş demek ki
İnşallah.Bizim kardeşte 1. Sınıf okuma yazmayı tam bilmiyorlar daha. Sistem eskiye göre en azından benim zamanıma göre çok yavaş gidiyo bide bence bi saçmalık olan el yazısı kullanıyorlar
İnşAllah benim kardeşimde seneye böyle çalışkan olur
Ne var ki bende yaparımHelal olsun ne diyelim
Eyvallah arkadaşlar..Maşallah, tebrikler.
maşallah tebrikler:
Masallah abi tebrikler
Eyvallah..Nazar değmesin maşallah
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?