İşte Bu Kutlanır...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
İşte Bu Kutlanır...
Kızım 2.nci sınıfa gidiyor, girdiği kazanım değerlendirme sınavında 14398 kişi arasından birinci oldu..
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

inşallah devamı gelir
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ANIL, Murat Alper, TheLastWarrior ve 5 diğerleri
Maşallah tebrikler
 
Tepkiler: Emrgncy

ismail

Üye
Hepsini doğru yapmış maşAllah
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Emrgncy
MaşAllah abi başarılarının devamını dilerim kardeşimin.
 
Tepkiler: Emrgncy

Haydar

Emekli Yönetici
Bravo
 
Tepkiler: Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Tepkiler: -Börteçine- ve mürteza16

Nextman

Emekli Yönetici
Evet bizim kızda takdir hediyesini aldı .Maşallah tebrikler
 
Tepkiler: OttomaN TigeR, -Börteçine- ve Emrgncy

COJR3

Üye
Maşallah yeğenimize
 
Tepkiler: Emrgncy

ismail

Üye
Eyvallah arkadaşlar...
birinci denemede de fu ll çekmişti, ikincide birkaç yanlış vardı, ama çalışınca oluyormuş demek ki
Bizim kardeşte 1. Sınıf okuma yazmayı tam bilmiyorlar daha. Sistem eskiye göre en azından benim zamanıma göre çok yavaş gidiyo bide bence bi saçmalık olan el yazısı kullanıyorlar
İnşAllah benim kardeşimde seneye böyle çalışkan olur
 
Tepkiler: .caner. ve Nextman

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
İnşallah.
 
Tepkiler: -Börteçine-
Ne var ki bende yaparım Helal olsun ne diyelim
 
Tepkiler: Emrgncy ve .caner.

.caner.

Üye
Maşallah, tebrikler.
 
Tepkiler: Emrgncy

Murat Alper

Moderator
Masallah abi tebrikler
 
Tepkiler: Emrgncy

.caner.

Üye
Ben o sınava girsem 0 çekerim vallaha
 
Tepkiler: Emrgncy

0MG90

Üye
Nazar değmesin maşallah
 
Tepkiler: Emrgncy ve .caner.
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...