işte bluetooth radar(sonunda s40)

bassasy

Üye
    Konu Sahibi
işte bluetooth radar(sonunda s40)
arkadaşlar işte bluetooth radar s40 için 3500c de denedim çalışıyor
emeğe saygı!!!
Bu arada hem jar hemde jad. olduğunu söylemişmiydim!!!

işte link
bir teşekkürü çok görmeyin!!!
ekran görüntüsü:
[/URL][/IMG]
 
Tepkiler: krtpl4152, hek98, ismail_orucov ve 97 diğerleri

sercu

Üye
Gereksiz bi program ama yine de sağol...
 
ne işe yarıyor ayrıca konu yanlış yerde
 
linkin esası şu sanırsam arkadaş bir kaç kez http:// koymuş + souna html felan koymuş yanlışlıkla heralde.Ben bayaa uzun süre bunu arıodum çalışırsa çok güzel olacak emegine saglık

ya sanki ıssız bi adada gibiyim şehirde yaşamama rağmen ender olarak en çevresi boş binalardan birindeyim yani BThacklede bununla da normal olarak da tarattım çevremde bi tane bile bluetooth kullanıcısı yok ne şans yaw
 

bassasy

Üye
    Konu Sahibi
kardeşimsenin gereksiz bir program dedğin pro için millet 9 sayfa mesaj atıyor ben buldum sen niye eleştiriyorsun.millet ne zamandır bu programı aryıyordu ben buldum...

--------------- Ekleme ---------------

link düzeltildi
 

jatvalca

Üye
teşekkürler emeğe saygı kardeşim
 

sercu

Üye
Bişey demedik ya. Şahsen ben gereksiz buluyorum da o yüzden öle yazdım seni suçladığım falan yok kusura bakma.
 

dewil3

Üye
iyide bu proğram ne işe yarıyo onuda ekleseydiniz yaa
yinede saol....
 

C01aY

Üye

Zaten bluetoothun görüş alanı kaç metreki yaw


Emeğe saygı gösterelim bu arada arkadaşlar.
 

bassasy

Üye
    Konu Sahibi
kardeşlerim bu program etrafınızdaki bt cihazlarını radar seklinde gosteriyor ve onların yerlerinizi bulmanızı sağlıyor.
 

jatvalca

Üye
kardeş ben çalıştıramadım kısaca bi tarif edermisin uygulama güvenli bir sağlayıcıdan değil diyip kapanıyor
 

cpknrkk

Üye
uygulama acılmıyor dıyor 6300 da !
 

bassasy

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim valla ben 3500 c de denedim çalıştı çalışmak içinde ayrı bir gayret göstermedim 6300 da nasıl çalışmadı anlayamadım
 

cpknrkk

Üye
kardeşim valla ben 3500 c de denedim çalıştı çalışmak içinde ayrı bir gayret göstermedim 6300 da nasıl çalışmadı anlayamadım



arkadasım oncelıkle senden yas olarak buyuk bırısıyım kardesım dıye hıtap etme sana calısmadıgını soyledım.
 
arkadaşım yinede sağol akalım program nasıl.
 

SeRHaT44

Üye
işime fazla yaramaz ama yinede emek verdiğin için sağol
 

bassasy

Üye
    Konu Sahibi
arkadasım oncelıkle senden yas olarak buyuk bırısıyım kardesım dıye hıtap etme sana calısmadıgını soyledım.

ya ben nerden bileyim senin benden büyük veya küçük olduğunu bu arada ben kardeşim dedim baska diyebileceğim bişey daha varsa arkadaşlar sizde yardım edinde bir bulalım yaw
 

onuribci

Üye
çalıştıramadımemeğe saygı