İşte bir kızın intikam anıı :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
İşte bir kızın intikam anıı :)
Vicdansıza bakın yaa

Beni en yakın arkadaşımla aldatan eski sevgilimle, rasgele açtığım bir msn adresinde günlerce sabahlara kadar sohbet eden, arkadaşımın birbirinden güzel fotoğraflarını ava tarıma koyup kendimi oymuş gibi tanıtan ve eski sevgilimin ısrarlı buluşma tekliflerini her defasında bir bahaneyle geri çeviren ama en yakın zamanda buluşma sözü verip umudunu yitirmemesini sağlayan benim. :) nereye kadar devam edecek bilmiyorum ama eski sevgilim resimlerini gördüğü kızdan felaket bir şekilde etkilenmiş durumda. :)) bana her gün yeni bir hediye alıyor ve buluşacağımız gün bunları bana vermeyi sabırsızlıkla beklediğini söylüyor. Birde camda gösteriyor aldığı hediyeleri ha ha ne de güzel şeyler almış hele en son aldığın inci kolyeye bayıldım ex askım. :) ama onları hiçbir zaman veremeyeceksin. :)) seninle eğlenmek aslında ne kadar aciz ve zavallı bir insan olduğunu görmek inanılmaz keyiflendiriyor beni. :) beni aldatarak ne kadar ***** olduğunu ortaya koydun ama bu kadarda ***** olduğunu inan ki bilmiyordum ex askım. :)
 


dreamnurse

dreamnurse

Üye
:yuruiyi yapmışsın valla böyle vicdansızlara az bile..
 
xkadir61

xkadir61

Üye
biraz karışık bir durum.öyle yaptıysan iyi yapmışsındır.:oke:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
gereksiz....hayatta uğraşmam...bişey bitmişse bitmiştir...bi de dönüp arkama bakamam...böyle şeylerle de uğraşamam...bi kişiye verilcek en büyük ceza onu umursamamaktır ve affetmektir bence... ;)
 
c3r3n

c3r3n

Üye
gereksiz....hayatta uğraşmam...bişey bitmişse bitmiştir...bi de dönüp arkama bakamam...böyle şeylerle de uğraşamam...bi kişiye verilcek en büyük ceza onu umursamamaktır ve affetmektir bence... ;)

aynen katılıyorum..! ;)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
gereksiz....hayatta uğraşmam...bişey bitmişse bitmiştir...bi de dönüp arkama bakamam...böyle şeylerle de uğraşamam...bi kişiye verilcek en büyük ceza onu umursamamaktır ve affetmektir bence... ;)

Bravo!..
:spr
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Boşa zaman kaybı, insanın kendini küçük düşürmesine neden olan egoların tatmini ..
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
Boşa zaman kaybı, insanın kendini küçük düşürmesine neden olan egoların tatmini ..


Bencede işim olmaz beni aldatan biri benim için değil msn d sabahlara kadar yazışacağım yolda görsem yüzüne bakmayacak muhattab olmayacağım kişidir. hah olaya bakarmısın en yakın arkadaşım diyor kız ya hadi sevgilisi beş para etmiyo en yakın arkadaşına ne demeli ikiside bir birinden adi insanlar uğraşmaya vakit harcamaya değmez :sahan2::sahan:

Arkadaşlar bu itiraf.com dan alınmış benle alakası yok benim için üzülmeyin :):ehe:ehe
 

jöly

Üye
gereksiz....hayatta uğraşmam...bişey bitmişse bitmiştir...bi de dönüp arkama bakamam...böyle şeylerle de uğraşamam...bi kişiye verilcek en büyük ceza onu umursamamaktır ve affetmektir bence... ;)

ilk defa yasminozla aynı fikirdeyim...çok haklısın yasminoz...en büyük ceza yok saymaktır...:oke:
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
POWER

POWER

Üye
Umursammak en büyük cezadır. Gerek yok bu şeylere...
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
boş işler bunlar
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
keşke gerçekten haşlamalık birileri olsa...yakınsın bana ya...yardım ederdim


Kız sus ağzından yel alsın ne ben böle bişey yaşayım nede ihtiyaç duyalım aman aman Allah etmesin POWER'a katılıyorum zaten değmez hiç bişeye umursamazdım :bigstar:
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
hmm itiraf.com mu?bende takip ediyorum o siteyi ama heralde gözümden kaçtı bide bi atasözü var bekara hatun boşamak kolay gelir die eminim bunu yazan kişi çok acı çekmiştir bi şekilde acısını dindirmek için böyle bir yol bulmuş benim bi tanıdığımda bu şekilde bi olay yaşamıştı onun yaptıklarını ben yapamazdım (bu kişinin yaptıkları çok az kalıyo onun yanında) yaşamadan yargıda bulunmak bizler için çok kolay böyle bi olayı yaşayıp sizin dediğiniz gibi umursamayan da (en azından karşı tarafa belli etmeyen)çok insan var yani sözün kısası insan psikolojisi çok değişik ve herkesin vereceği tepkilerde buna bağlı olarak değişebiliyor..
 

Solamente

Üye
    Konu Sahibi
ya tabikide ama nihayetinde değmez insanlar için emek harcamaya gerek yok kanımca
 

tuba.dmn

Üye
bencede gereksiz bişey hiiiçç uğraşmazdım yanii
 
ouSahin

ouSahin

Üye
giden gittigi gün bitmiştir ve bittide:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt