işte adminlerin hali :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nextman

Emekli Yönetici


konu benim konum olduğumdan kimse sohbete gelmez


öyle düşünme bak ben bile seni kırmadım çocuğum yaşında olduğun halde düzgün anlaşılır faydaylı sohbet konularında daha fazla zaman ayırman dileğiyle




Not:Keşfedilmeyi beklemek ,karanlıkta göz kırpmaya benzer
 
Tepkiler: FatoŞ, Dede, .caner. ve 3 diğerleri

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi

teşekkür ederim sait abi
yaşım küçük olduğundan pek sohbetlerine katılamıyorum büyüynce artk
çok iyisin
 
Tepkiler: Haluk. ve Nextman

Invoke

Üye
Ortaam dün seninle muhabbet edelim dedik, ne dediğin benim için önemli değil dedin. Herkese böyle diyorsan kimse gelmez konuna.
 

Nextman

Emekli Yönetici


teşekkür ederim sait abi
yaşım küçük olduğundan pek sohbetlerine katılamıyorum büyüynce artk
çok iyisin

Akıl yaşta değil baştadır.Bol bol okuyunuz.Kutsal kitabımızın ilk emri nedir "oku".Ne kadar çok okursan okadar kendine fayda etmiş olursun.
 
Tepkiler: FatoŞ, .caner. ve Haluk.

achambo

Üye

benim de böyle yerim olsa admin olurmuyum


- - - Eklendi - - -

3 ekran var 3 oyun birden oynayabilirim demek oluyo
 

kraldost

Üye
abi bune amerikan hava üssü ofisi bile böyle değil
 

Invoke

Üye


siyaset konusundan başka sohbet bulabilirdik

Olay siyaset değil ki kardeşim, ben öğren bunları derken. Ben çok biliyorum demek istemedim. Aynen alttaki gibi ben de 'oku' demek istemiştim. Yanlış anladın herhalde.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...