İstanbul'un göbeğinde molotoflu saldırı

Sponsorlu Bağlantılar

ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
İstanbul'un göbeğinde molotoflu saldırı


İstanbul'da yüzleri maskeli grup Taksim-Cebeci seferini yapan özel halk otobüsüne molotof kokteyli attı.


Edinilen bilgiye göre olay 17.30 sıralarında Gazi Mahallesi İsmetpaşa Caddesi üzerinde meydana geldi. Yüzleri maskeli yaklaşık yüz kişilik grup Ercan Abasız yönetemindeki 34 FE 469 plakalı Taksim-Cebeci seferini yapan İstanbul Otobüs A.Ş'ye bağlı özel halk otobüsüne molotof kokteylleri attı. İçinde yolcular bulunan otobüsün sürücüsü kapıları açarak yolcuların inmesini sağladı. Otobüs alev alev yanarak küle döndü.

Olay nedeniyle büyük şok yaşayan sürücü Abasız, "İlk kez böyle birşey yaşadım. Ara sokaklardan birden saldırdılar. Araba doluydu. Yukardan aşağıya geliyordum. Önümde arabalar vardı. Onlar özel arabalara bakmadı. Ara sokaklardan yüz, yüz elli kişilik grup saldırınca geri kaçtım. Ama imkan olmadı. Bir otobüse ikide taksiye vurdum. Geri gelseydim zaten kurtulurdum. O ara kapıları açtım. Herkes aşağı atladı. 30-35 kişi vardı. Kapıları açtım onlar indi" diye konuştu. İhbar üzerine olay yerine gelen polis ekipleri çevre güvenliği alarak saldırganları yakalamak için çalışma başlattı.
 


hikmet366

hikmet366

Üye
duymuştum bu haberi tesekkürler
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
az binmedim o 36t'lere ben o caddeden geçtikten 5 dakika sonra olmuş olay.
 
saiki

saiki

Üye
parasını bizim çalışıp akıttığımız vergilerle alınan otobüsü çapulcular yaksın kimse ses etmesin. Yahu ya yolcular yansaydı bu nasıl bi saçmalık pkklı çapulcularla barışmaya çalışmanın mantığı ne? komple şehirleri yaksınlar diye mi uğraşıyor bu insanlar anlam veremiyorum.
 

Benzer Konular

doctorrr
Cevap
0
Görüntüleme
463
doctorrr
El~PisToLeRo
Cevap
0
Görüntüleme
537
El~PisToLeRo
yavuzkaraca
Cevap
0
Görüntüleme
451
yavuzkaraca


Üst Alt