Istanbul bilişim aş şikayet

Sponsorlu Bağlantılar

xxatasagunxx

Üye
    Konu Sahibi
Istanbul bilişim aş şikayet
şikayetlerinizi ve menuniyetinizi bu siteden bildirebilirsiniz...

 
  • Beğen
Tepkiler: slklm95


benben89

Üye
Aradaşım sana teşekkkur ediyorum bu cümlelri yazdıgın için herkese fikir olur bu.bende ürünümü(sony vaio fw550f/b) istanbul bilşimden aldım allaha şükür memnunum.laptop alıcak arkadaşlara hem fiyat hem kalite olarak şiddetle öneriyorum.(kim ne derse desin)
 
arslansem

arslansem

Üye
Teşekkür ederiz ;)
 

heyoo44

Üye
bilgilendirdiğin için tşkler..
zaten firmanın sağlam olduğuna dair kanıtlarda var,
fakat insanın yinede aklını kurcalıyor..
adamlar çok ucuza satıyor,
leptop almaya karar verdiğimde çevrem olmazsa direk oradan alırım..
 

xxatasagunxx

Üye
    Konu Sahibi
kanka herkes kendinin reklamını yapıyo ucuz satana camur atıyolar yalan soyluyolar hep firmaların elemanları dolasıyor sitelerde yalan yanlıs sacma sapan yorumlar yapıp insanların ucuz mal almasını engellemeye calısıyolar
 

slklm95

Üye
teşkkür ederiz
 
agurcan

agurcan

Üye
1 haftadır İstanbul bilişim den 8-9 ürün sipariş ettim hiçbiri stokta yok, aldatmaca, tamamen vitrin bir sitedir. Fiyatları diğerlerinden anormal derecede ucuz olduğu için başka yerden alamaz hale geliyor insan. Madem stokta yok o zaman vitrine de koyma ya da fiyatı gösterme veyahut stokta yok diye bir not düş. Kesinlikle önermiyorum. Yaşasın HepsiBurada yaşasın Hızlıal.. Gerisi hikâye
 
ahenk

ahenk

Üye
tebrik ederim biliçli tüketiciler firmaları herzaman ciddiyete sevk eder hayırlısı olsun

iyi forumlar
 

xxatasagunxx

Üye
    Konu Sahibi
1 haftadır İstanbul bilişim den 8-9 ürün sipariş ettim hiçbiri stokta yok, aldatmaca, tamamen vitrin bir sitedir. Fiyatları diğerlerinden anormal derecede ucuz olduğu için başka yerden alamaz hale geliyor insan. Madem stokta yok o zaman vitrine de koyma ya da fiyatı gösterme veyahut stokta yok diye bir not düş. Kesinlikle önermiyorum. Yaşasın HepsiBurada yaşasın Hızlıal.. Gerisi hikâye

adamlar koca koca stoktan hemen al yazısı koymus körmüsün kardeşim bak siteye stoktan hemen al yazısı varsa vardır stoklarında stok sorunuz diyorsa yoktur bukadar cahil olmayın kazıklanmak için çabalamayın o bitane firmanın kefal sazan yerine koydugu turk halkından olmayın lutfen
 

srcnmrv

Üye
atasaguna tamamen katılıyorum.Fiyatlarını stoğunu hizmetini bilen biliyor.Dünya kadar fiyat farkı var.siteyi açtım gerçekten görülmeyecek gibi değil stoktan hemen al ibaresi.art niyetlerinizle iyi malı ucuza almak isteyenleri yanıltmayın ltfn
 

user66

Üye
atasaguna tamamen katılıyorum.Fiyatlarını stoğunu hizmetini bilen biliyor.Dünya kadar fiyat farkı var.siteyi açtım gerçekten görülmeyecek gibi değil stoktan hemen al ibaresi.art niyetlerinizle iyi malı ucuza almak isteyenleri yanıltmayın ltfn

Hahaha

orda olan malı sony,hp firmasına ara sor bakalım sana garanti verceklermi? Yahu paralel ithalat nedir onu bir öğrenin sözlük gibi doğru yerlerde yazan şikayetleri okuyun şikayetvara bir bakın.
Sitelerinde 500 ürün varsa 450 sinde stok sorun der.İnce işler bunlar.Bu forumdada gördüğüm kadarı ile fake üyelikleri var sırf insanları nasıl çekeriz hesapı.
 
muttalip07

muttalip07

Üye
servis olarak nasıl galaxy s3 ü ordan alıyom da
 


Üst Alt