1 haftadır İstanbul bilişim den 8-9 ürün sipariş ettim hiçbiri stokta yok, aldatmaca, tamamen vitrin bir sitedir. Fiyatları diğerlerinden anormal derecede ucuz olduğu için başka yerden alamaz hale geliyor insan. Madem stokta yok o zaman vitrine de koyma ya da fiyatı gösterme veyahut stokta yok diye bir not düş. Kesinlikle önermiyorum. Yaşasın HepsiBurada yaşasın Hızlıal.. Gerisi hikâye