Uygulama İşlemci Hızı

ortak42

Üye
    Konu Sahibi
İşlemci Hızı
arkadaşlar ace2'de cm11 yüklü.işlemci hızını 1 ghz yapsam birşeyler değişir mi? yararı olur mu? bide işlemci profillerinden hepsi var bende pegasusq+sio yaptım orada bide sioplus var o ne?
 
Ben senin yerinde olsam 14.ghz Overclok yaparim kernelim yok ama
 
Kernelim yok yapcam olsa performans icin yapcam hatta 5ghz yumurta kaynatcam ustunde mal gibi bu tabldti aldim 8icnh olani alsaydim overclok var cyanogenmdod rom var me aramsaasan var