Selam!! Sony erıccson w810i kullanıyorum.USB bağlantısını yaptıktan sonra telefondaki hangi klasörün içine bu dosyaları atmam gerketiğini yazarsanız çok memnun olacağımçtşk ederimç
--------------- Ekleme ---------------
programlar için çok tşk ederim ancak ben meksikada yaşıyorum ve ezan va namaz vakitleri programında bu ülke yok

ne yazıkki kullanamıyorum..