Isinma sorunu ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Isinma sorunu ?
Arkadaşlar internette biraz zaman harcadığımda tlf çok aşırı ısınıyor neden öyle oluyor bu sorunu ortadan kaldırmak için ne yapılmalı tel 700
 

Emrgncy

Üye
bağlantı 3g ise normaldir...

Sadece senin telefon ısınmıyor anlayacağın
 
    Konu Sahibi
evet bağlantı 3g ama çok ısınıyor uzaktan elini tele tutsan ısıyı fark edebiliyorsun
 

[ENGİN]

Üye
opera mobile kullanıyosan o yüzden de ısınıyor olabilir.
 

[ENGİN]

Üye
opera mobile de ısınıyor ama sorun değil.
 

hizan

Üye
belle yazılımında ısınma olmuyor bildiğim kadarı ile.
 
normal 3gde ısınıyor havada sıcak o da etki ediyor
 

hizan

Üye
benim hep 3g ısınma filan olmuyor
 
Nasıl olmuyor ya 3G asırı ısınmasının tek sebebi emin olabilirsiniz.Normal baglantı o kadar ısınmaz.3G yüksek baglantı hızı sebebiyle telefonda ısınma yapar.Baglantını 2G'ye al yada ara sıra net baglantını kes
 

cugurel

Üye
3g ile ne zaman dolaşım yapsam nette hem ısınma hem de şarj sarfiyatı deli artıyor. hele video izlerken ısınmasından baya baya korktuğum oldu. ama bir sorun çıkarmadı şimdiye kadar.
 

clawiss

Üye
benim de telefon şarjdayken çok ısınıyor. model 603

- - - Eklendi - - -

benim de telefon şarjdayken çok ısınıyor. model 603
 

meme4

Üye
benimkide ısınıyordu servis arka kapagın üstündeki imeı numarasının bulundugu yeri kaldırmışlar altına bişe yapıştırmışlar telefonu ne kadar zorlarsam zorlayım hep aynı ısıda benimde bataryamda sorun var malesef telefon orjinal bataryayla açılmıyor
 
benim arkadaşımdada 700 var oda ısınmadan şikayetçi gerçekten çok ısınıyo, bende n8 var hiç ısınma yok aynı işlemleri ben yapıyorum ama ısınma yok bence telefondan kaynaklanıyor
 
benim de n8 var 3g ile bağlanınca ısınıyor. Ama operadan da olabilirmiş. Deneyeceğim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...