clawiss
Üye
-
Konu Sahibi
-
hp g62 modeli Teoman kardeşhp nin hangi modeli yazar misin bir arastiralim yabanci forumlari.
- - - Eklendi - - -
hp nin hangi modeli yazar misin bir arastiralim yabanci forumlari.
hp g62 modeli Teoman kardeş
bende de acer var deli gibi ısınıyo
Benzer problem yasayan bircok kullanici olmus. HP forumlarinda BIOS guncellemesi ve fan temizligi yapilmasi oneriliyor. Guncel BIOS yuklu mu?
- - - Eklendi - - -
HP isi iletimi konusunda termal pad kullanmaya devam ettigi modellerinde benzer problemleri yasatmaya devam ediyor. Termal Pad koydugu yerlere saf bakirdan uygun olculerde kesilmis plakalar koyarak kurtulabilirsin. Elime henuz G62 gecmedi fakat onceki HP deneyimlerimden ve buldugum bir kac makaleden sonra ayni uygulamadan kaynaklanan isi problemi olduguna inaniyorum.
Her ihtimale karsi BIOS guncellemeni yap ve gozlemle, bakalim ayni problem devam edecek mi.
Garantisi suresi dolmadiysa servise gonder-temizlik yapip geri yollarlar en azindan.
Garanti suresi dolduysa, kendine guveniyorsan ekledigim videoyu izle, makaleyi oku/google translate ile cevir-oku ve uygula. Dedigim gibi ozellikle chipsetler uzerinde termal pad olan her yere ayni olculerde saf bakir plakalardan parca koy farki goreceksin. islemci icin ve bu bakir plakar arasina surecegin kaliteli bir termal macun almayi da unutma, Semih kardes
Makale linki
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
HP G62 demontaj videosu
[video=youtube;HVpi4tJQL3w]http://www.youtube.com/watch?v=HVpi4tJQL3w&feature=related[/video]
üstad bilgisayarımı servise yollamıştım zaten bu konuyu actığım gün. bugün geldi fan durumu çok iyi gerçekten. ısınma yok olsa bile kendini 5 dakika içinde soğutabiliyo kapanma da olmadı. bir rekor kırarak pes 2011'de 13 maç kapanmadan oynadımnormalde her macın devresinde kapanırdı bilgisayar. ilgilendiğin için teşekkürler aynı sorun olursa seni bulacağımı unutma
önemli olan normalde ısınması normalmi benim probook 4510s de nfs : shift oynarken işlemci 71 C ye çıkıyor
benimkisi hp g60 oyhun oynarken vaya vido izlerken 15 dakika sonra kapiniyor lutfen yardim edin
hp g62 modeli Teoman kardeş
benimkisi hp g60 oyhun oynarken vaya vido izlerken 15 dakika sonra kapiniyor lutfen yardim edin
makinanin sol tarafindan bir ses geldi sanki bbiseyi parcalanmis gibi soradan isinmaya basladi son oyun oynim dedim vve 15 dakika olmadan bilgisiyr kapandi
Konuyu bastan okuduysan orada video var onu bir incele istersen. Ne kadar suredir bu isinma-kapanma problemini yasiyorsun?
makinanin sol tarafindan bir ses geldi sanki bbiseyi parcalanmis gibi soradan isinmaya basladi son oyun oynim dedim vve 15 dakika olmadan bilgisiyr kapandi
1 ay oldu nesmen lutfen bana yardim et artik video oyun oynayamiyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?