şka gerçeğe oguzhan kralım artık bn tapcaksınız


hahahaDORA: Doruk, zirve
yaww 21 yıllık ismimm,dora diye bi karşılıgı oldugunu ilk kez goruorum![]()

D


D






D



D:







SERDAR : Başkomutan,Başbuğ
Hoş babam sırf 1980 de beşiktaş ın orta saha oyuncusunun ismi diye koymuş ama anlamı güzel işte![]()

benimde ismimi teyzem koymus fenerbahçe'de semih varmıs o çok severmiş koyuvermiş 

