İsim–Şehir... Yarışması///Başladı

Sponsorlu Bağlantılar

_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
hepsi ders saati:(
 


Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Bizim tenefüs saatleri :ehe
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
bizim biri tam sınav ortası

- - - Eklendi - - -

söyle bi öneride bulunsam aksam besten sonra her saat başı ama sen bilirsin bir öneri çünkü gündüz okul saati ve çoğumuz öğrenci
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
kayahan saat 15:00 dan sonra başlasan soruları sormaya böylece okuldakiler okuldan gelmiş olurlar ayrıca akşama doğru millet forumda çoğalıyor daha aktif olur gibi yarışma
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
katılıyorum
 
Bahaxi

Bahaxi

Üye
evet 15.00dan itibaren süper olur:)
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
akşam güzel olur kayahan sopa::haha:
 
BYFECI

BYFECI

Üye
Bence hepsini 1 saat kaydır kayahan mesela 8 yerine 9 15 yerine 16 gibi..
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
kayahan ne diyosun
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaslar biraz anlayışlı olun ben müsait olabilecegim zamanlara getirdim 5 buçuktan sonra fazla giremiyorum çünkü ders çalışıyorum anlayın beni
 
kemal21

kemal21

Üye
BYFECI

BYFECI

Üye
okey :)
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
tmm
 
umitgul18

umitgul18

Üye
okulum var giremem saatler böyle olursa beni sil giremem çünk

- - - Eklendi - - -

13:30-14:00-15:00-16:00-17:00 gibi olabilir mesela
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
Ümitin dediğini kabul edenler tamam desin
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
bencede ümitgül un dediği saatler olmalı
 
kemal21

kemal21

Üye
Bana ters olur o saatler
 
Bahaxi

Bahaxi

Üye
ümitin dediği saatler olsun.
 

Benzer Konular



Üst Alt