İsim–Şehir... Yarışması///Başladı

Sponsorlu Bağlantılar

_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
bu aksam başlamaz herhalde yarin okul var ben erken kapatmak zorundayim (yani simdi)
 


x-scarface

x-scarface

Üye
Yok güzel kardeşim siz eğlencenize bakın ben pek müsait olamıyorum başarılar iyi forumlar :)
 
umitgul18

umitgul18

Üye
Başarı dileyenlere teşekkürler :) Yok mu gelen ya konu çöpe gitmesin.
 
BYFECI

BYFECI

Üye
abi hiç değilse katılsaydın ara sıra gelirdin :)
 
phasan

phasan

Üye
Yarısma olmayacak mı
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
enes dostum ismin şekil olmuş güle güle kullan :oke:
 
Anil-D

Anil-D

Üye
benide yaz bakalım

- - - Eklendi - - -

ama ya kacırırsam oda var sorun olmaz degilmi

- - - Eklendi - - -

yok yazmaya bu aralar cok sınav var
 
umitgul18

umitgul18

Üye
aa enes nickini değiştirmişsin hayırlı olsun.
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
:tşk:

- - - Eklendi - - -

:tşk:
 
BYFECI

BYFECI

Üye
Yarışma olmayacak diye birşey yok arkadaşlar. Yarışmacılar tamamlandıktan sonra mutlaka başlayacak.
 
Hıqh_VoLTaqe27

Hıqh_VoLTaqe27

Üye
2 kişi dahamı?
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
evet 2 kişi wanted

- - - Eklendi - - -

gereksizlerdeki konuya yorum yapında yukarı konu gelsin görürler
 
BYFECI

BYFECI

Üye
Bence gereksizlerdeki konuya gerek yok gören bu konuyuda görür.
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
ama 5gündür görülmuyor gereksizlere çok tıklanıyor
 
BYFECI

BYFECI

Üye
Görülmemekle alakası yok.. Maxicepte son günlerde hiç can yok en fazla 10-20 üye var.. Üye kalmadı maalesef.
 
ismail

ismail

Üye
9 ismail
 
_YldZEneS_

_YldZEneS_

Üye
yaz kayahan
:)
etti 9 :eller:
 
ka_za

ka_za

Üye
Güzel bir yarışma olacak gibide lys ye çalışıyorum çok zaman alıyor yarışmalar bidahakine :)
 

Benzer Konular



Üst Alt