;-) İşaretini Kullanmak Artık Paralı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
;-) İşaretini Kullanmak Artık Paralı




Efendim, sıkça kullandığımız metin sembollerinden ";-)" işaretinin patentini Rus girişimci Oleg Teterin isimli bir süper zekalı dostumuz almış.. Vede neymiş? bu işaretleri kullanmak için telif ödeyecekmişiz..
Ayrıca " ;), :), ve :-) " işaretleri de o işarete yakın olduğu için aynı telif içine girebileceğini açıklamış bu süpersonik arkadaşımız..

Bu arada bir rus sosyal ağ sitesi sahibi, "Hangi özürlünün ona bu işareti kullanmak için para vereceğini sanıyor?" şeklinde bir açıklama yapmış.. İyide yapmış yoldaş..

Bu arada, işaretleri sadece cep ten kullanmak paralı, burada kullandığımdan dolayı bir para ödemeyeceğim.. ;-)

:ehe
Alıntıdır
 
  • Beğen
Tepkiler: TuRkiShCowboy ve Godfather


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Cepten de burdan da kullanacağım :ehe
;););););););););)
;););););););););)
;););););););););)
;););););););););)
;););););););););)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
daha neler?..
 
Godfather

Godfather

Üye
Onlara ne ya istediğim kadar gönderirim :ehe
;);););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)
 
DJAVU

DJAVU

Üye
buyur burdan yak :)

;););););););););)
;););););););););)
;););););););););)
;););););););););)
;););););););););)
 

Sidretül Münteha

Üye
    Konu Sahibi
Abartmayın :ehe
 
abdulk4dir

abdulk4dir

Üye
tmm ;) :ehe
 
|-ERKAN-|

|-ERKAN-|

Üye
türkler yapsa neler söylerdiler ;-)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:ehe:kop:
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
;););););)
;););););)
 
Godfather

Godfather

Üye
:ehe:ehe
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
Saçmalığa bak :D:D
;-) ;););););););) :):)::):):):):):):):):):):););););););););)
 
Samsunspor

Samsunspor

Emekli Yönetici
heheee enayinin paralarını harcıyorum
;);););););)
;);););););)
 
burak9400

burak9400

Üye
™ мγdяєaм;1966533' Alıntı:
kim abartmasın melek abla forum kullanıcıları mı yoksa RUS'lar mı?:naughty:
 
DJAVU

DJAVU

Üye
bende artık kendi ifademi yapıcam :)
 
emin27

emin27

Üye
;);););););););););)
;);););););););););););););););););););)
;);););););););););) yasaklanmış mı? :ehe:d::box:ehe:d::box:ehe:d::box:ehe:d::box
 
Lord.iz

Lord.iz

Üye
biriside tuvaletin patentini alsında tuvalete giderken ondan izin alalım böyle çok sıkıcı oluyo hatta çıkıncada istatistikleri bildiririz isterse :hmmm
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:ehe yok artık
 
!!!MotorHead!!!

!!!MotorHead!!!

Üye
işaret benim işaretim ben kullanırım sıkıysa gelsin dava açsın:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

abandonware
Cevap
30
Görüntüleme
4K
abandonware


Üst Alt