IRTIFA KAYBEDIYORUZ fıkra

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crazyferit

crazyferit

Üye
    Konu Sahibi
IRTIFA KAYBEDIYORUZ fıkra
Bir uçakta, 99’u Laz, biri Kayserili, 100 kisi yolculuk yapmaktadir. Yolculuk sirasinda uçagin motoru ariza yapar. Kaptan pilot: Irtifa kaybediyoruz, lütfen valizleri asagi birakin. Bütün valizler asagi birakilir. Uçagin arizasi hala devam eder, koltuklar da asagi atilir ve nihayet uçagin yer dösemesi de birakilir, yolcular tavandaki korkuluklara tutunarak uçmaya devam ederler. Bu sirada kaptan pilotun sesi duyulur: Sayin yolcular bütün fazla agirliklari attik ama bir yolcunun agirligi maalesef fazla geliyor. Içinizden biri fedakarlikta bulunsun. Buz gibi bir hava eser, herkes susar. Uzun bir aradan sonra Kayserili seslenir: -Arkadaslar hepiniz akrabasiniz, birbirinizden ayrilamazsiniz,ben asagi atliyorum. Bütün yolcular büyük bir sevinçle Kayseriliyi alkislamaya baslar
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan ve balyoz61


NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
idare eder:D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
sonu işi bozdu başka birşey bekliyordum:islik tutmadı
 
yalan_hayat

yalan_hayat

Üye
sonunu anlayamadım ya
 
Utku

Utku

Üye
hepsi tavana tutunuyor alkışlayınca yerdeler
 
yalan_hayat

yalan_hayat

Üye
hmm öyle mi tm şimdi anladmmm:ehe
 

passiv€ aggressiv€

Üye
:ehe :ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Vay uyanık :d:
 
jejep

jejep

Üye
Süpermiş:ehe
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
yeni ayıktım :d: niye bunun sonu iyi bitmedi diye:hmmm :kop::kop:
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
:ehe:ehe
 
crazyferit

crazyferit

Üye
    Konu Sahibi
kayserili uyanık davranmış
 
muratayozen23

muratayozen23

Üye
iyiymiş :)
 
enginzz

enginzz

Üye
aynen fıkra yarım gıbı ya da bı heyecan beklıyorduk
 
DPool

DPool

Üye
Çok çeşidi var bu fıkranın :good::good:
 

tiikerien

Üye
ne süperi.o uçak nasıl inecek.teker yerine kayserili ayaklarını mı kullanacak
 
jackalmami

jackalmami

Üye
iyi de burda kayserilinin zekası ön plana çıkmamış ki sonuçta kayserili gerçekten atlayacak olsa da bunu söyledikten sonra mal lazlar alkışlamaya çalışıp kendilerini atacaklardı :D
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
Sonu olmamış.
 
AHMED...

AHMED...

Üye
fazla bi komikliği yok da düşündürücü biraz düşünen olursa :-)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt