iremm
Üye
iremmden forum üyelerine...
ETKİ - TEPKİ OLAYI
Klasik tepki: "Sıraya geç kardeşim." ( Omayra)
Neoklasik tepki: "Şeker kardeşim sıraya geçiver." (Servan)
Realist tepki: "Sıra var." (von_hoijdonk
)
)Sürrealist tepki: "Sallandıracaksın bunlardan ikisini Kızılay'da bak bir daha yapabiliyorlar mı?" (Nazy
)
)Romantik tepki: "Beyefendi galiba sırayı görmediniz." (Seli)
Modern tepki: "Efendim insanımız eğitimsiz. Halbuki Avrupa'da..."(Madgirl)
Postmodern tepki: "Sırana geç lan ayı!" ( Salih
)
)Uzlaşımcı tepki: "Acelesi olmasa öne geçmezdi, üzmeyin garibi..."(Canturgay
)
)Devrimci tepki: "Altyapı sorunları çözülmeden halkımız sıraya geçmez.Devrim olunca herkes hizaya gelecek." (Ferret
)
)Kaderci tepki: "İki dakika fazla beklesek kıyamet mi kopar? Kısmetse hepimizin işi görülür."(Ceren
)
)Felsefeci (septik kuşkucu) tepki: "Ön ve arka kavramları görecelidir. O tarafın ön taraf olduğuna kim karar verdi? Öne geçtiğini zanneden, aslında arkaya geçmiş olabilir."(Kadirşinas
)
)Kantçı tepki: "Efendim, algılanmayan şeyler yok demektir. Bakmayın o tarafa,adam yok olur." (Diablos)
Kötümser varoluşçu tepki: "Herkes bir gün ölecek. Onurlu bir şekilde bekleyin. Bir gün o adam da ölecek." ( Ufuk)
İyimser varoluşcu tepki: "Sıkmayın canınızı, şu anın tadını çıkarmaya çalışın. Bakın ne güzel hayattasınız ve birileri önünüze geçebiliyor." (dreamgirls)
Hümanist tepki: "İnsanlık bir bütündür. Birimiz hepimiz, hepimiz birimiz için. Dolayısıyla birimiz öne geçince, aslında hepimiz öne geçmiş oluyoruz ( Negative
)
)




yha ben seni nsl unuttum


