iNacCesSibLe
Üye
İptal olmuş imei numarası ( N73 )
Merhaba
Daha önce " yasal uyarı " adı altında telefonumun imei numarası tamamiyle kayıt dışı bırakılmıştı. Telefon kaçak görünümünde olduğu için yurt dışına çıkış yapmış bir kişinin üzerine aldırtmıştım. Turkcell bayisi kapanmıyacağını söylüyordu. Ama gitmiş olduğum diğer bir telefoncu her 6 ay süreyle yeniletirmemin şart olduğunu söylemişti. Şu anda kullanamıyorum. Toptancı 130 tl fiyat verdi. Bu şekilde n73 markalı telefonumu daha yüksek bir fiyata satma imkanım varmıdır ?
Daha önce " yasal uyarı " adı altında telefonumun imei numarası tamamiyle kayıt dışı bırakılmıştı. Telefon kaçak görünümünde olduğu için yurt dışına çıkış yapmış bir kişinin üzerine aldırtmıştım. Turkcell bayisi kapanmıyacağını söylüyordu. Ama gitmiş olduğum diğer bir telefoncu her 6 ay süreyle yeniletirmemin şart olduğunu söylemişti. Şu anda kullanamıyorum. Toptancı 130 tl fiyat verdi. Bu şekilde n73 markalı telefonumu daha yüksek bir fiyata satma imkanım varmıdır ?
