bbakkus
Üye
BEN BU UYGULAMAYI YÜKLEDİM PYTN U BOZUK VE İNTERNETİ HEMEN KAPATIYOR YARDIM
sey kardes su pyton uygulamasnn linkini atarmsn
Malesef signedi yoksigned paylaşır mısınız?
Sağol kardeş başka siteden indirmiştim pyton u kurulmuş olarak çıktı Klasör halinde şimdi senin yukarda verdiğin linkten indirdim oldu çalışıyor teşekkür ederim.tek bi sis dosyası olması lazım phytonun zip dosyasında onu kur tamam
Sağol kardeş başka siteden indirmiştim pyton u kurulmuş olarak çıktı Klasör halinde şimdi senin yukarda verdiğin linkten indirdim oldu çalışıyor teşekkür ederim.
evet mesajinin altina bak bakiym ne yaziyor?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
böyle bi uyarımı çıkması lazım bende böyle oldu iphone ye tıklayınca ayrıca program altta acıkmı kalcak
bi yardım edin ya olmadı bende
hacı operayı yaptım operadan giriyorum şu anevet mesajinin altina bak bakiym ne yaziyor?
normal tarayicidan face ye gir belli olurzaten o popup oldu demekhacı operayı yaptım operadan giriyorum şu an
giriyorumda aynı giriyo işte iphone gibi girmiyornormal tarayicidan face ye gir belli olurzaten o popup oldu demek
kardeş kaldırdım tekrar kurdum oldu
boyle olmasi lazim
Yok onun icin fmobi kullankardeş kaldırdım tekrar kurdum oldu
çok sağolhacı sende sohbete giriyomu
öle yapıyom zatiYok onun icin fmobi kullan
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?