aslında ulasmak ıstedıgım 3 tane fotoraf war
kız arkadasımla cektıgım fotorafları alsam gerisi umrumda olmaz
o fotoraflarıda bi tane kilit programına atmıstım aceba ınternet userinden ulasabilirmiyim sizcee
- - - Eklendi - - -
Eğer daha önceden bilgisayara takıp, itunes ile dosyaları yedeklediysen. Bilgisayardan alabilirsin. Onun haricinde 2. alternatif olarak telefoncuya götürüp son şansını deneyebilirsin.
Geçmiş olsun
sanırım gidip soguk suyumu ıceyim
ahh baba ne olacaktıda aksam etutlerine izin wericektın su lanet ygsdende bi an kurtulsaydık
- - - Eklendi - - -
millet iphone kırıyo ben 3310 alsam düşürmeye kıyamam neyse resimlere ulaşırsın
alana kadar öldümm o telefonu ama işte böyle sinirlenınce kaybedıyorum kendımı ıkıncı kırdıgım telefon oldu