iphone4 sadece 60 $, neden bu kadar ucuz

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

phpgoto

Üye
    Konu Sahibi
iphone4 sadece 60 $, neden bu kadar ucuz
iphone4 sadece 60 $, neden bu kadar ucuz

arkadaşım sadece 60 $, çok ucuz bir iPhone satın aldı
Ben anlayamıyorum
neden?
 


serkaN70

Üye
Çakma da ondan
 
Symbianist

Symbianist

Üye
made in p.r.c
 
_CEPMASTER_

_CEPMASTER_

Üye
madein: p.r.c (cinmalı) o yuzden..
 
brk38

brk38

Üye
çift sim yanı çakmaa:aha:
 
Symbianist

Symbianist

Üye
doğan görünümlü şahin misali iphone görünümlü 3310 da denebilir.
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
çin malı bu
 
y n s c n

y n s c n

Üye
Sen al diye bu kadar ucuz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt