İphone4 Orjinal 0 Kutusu acılmamıs 900 tl

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ukala_173

Üye
    Konu Sahibi
İphone4 Orjinal 0 Kutusu acılmamıs 900 tl
Apple İphone 4 sadece 900 TL

Telefon Yurtdısından gelmiş olup orjinaldir kayıtı yapılmıstır.
Bende iki tane oldugu için birini satmak istiyorum.
teklifleri buradan yapabilirsiniz
Not : Tel finlandiya cin malı felan deildir orjinal İphone 4. nesildir ona gore yourm yapın
 


erhankocabas

erhankocabas

Üye
Telefon lock mu? factory unlock mu? factory unlock'sa iletişim bilgilerini yolla gelip alayım
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
900 tl iyi fiyat simkilit sorunu falan yok dimi....
 

ukala_173

Üye
    Konu Sahibi
Yine Siz :) yok Simlock sorunu halledildi Tüm hatlarda kullanabiliyorsunuz Sadece 2 tane olmasından dolayı satıyorum daha oncede demiştim ihone 4 var diye :)
 

kaan4554

Üye
Kardeş Ö.M attıM.SaMsung WAve için
 
schnellmajestic

schnellmajestic

Üye
samsung wave ile takas durumu var mı ? msj atarsan sevinirim
 
Emre-45

Emre-45

Üye
Kaç gb ? Alışverişi nasıl yapabiliriz peki ?
 
rapege

rapege

Üye
cihazın sürümü kaç ?
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
yorumlara cevap yazarsan iyi olur
 

deniz deger

Üye
bende nokıa n8 var.sıfırdır .daha 2 haftalıktır ben iphone 4 takas yapıyormusunuz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt