Fazladan bir seçenek sunmak tamam mantıklı bir hareket olabilir Samsung için ama bana kalırsa gereksiz. Telefon satın alırken insanları ikilemde bırakıyor. Ne gerek var S6 ve S6 Edge çıkartmaya ya da Note 4 ve Note Edge çıkartmaya? Madem S6 dan daha özellikli kullanışlı bir şekilde S6 Edge çıkarıcak, S6 yı neden piyasaya sürüyor?
Hayır değil. Sürekli takip ettiğim bir youtube kanalında başa baş kıyaslanılmış ve videoda gereksiz bir titreme sorunu ve aşırı keskin exposure ayarı var. Aynı olay fotoğraf çekerkende geçerli. S6 ile kıyaslandığında M9 u resmen dağıtıyor.