Telefon Tavsiyesi İphone vs Samsung vs Htc

vavavom

Üye
    Konu Sahibi
İphone vs Samsung vs Htc
Şimdi arkadaşlar diğer konu cevap fazla gelmedi galiba böyle şeyler fazla oluyor neyse,
Şimdi Android bir telefon almak istiyorum ama herkes bana İphone al diyor. Tamam İphone güzel kaliteli ama ne biliyim bi uzaklık var. Havalı bir telefon ama Samsung Galaxy S6 ve S6 Edge ve Htc One M9 aklımı çeliyor. Sizce ne yapıyım?

İphone 6
İphone 6 Plus
Samsung Galaxy S6
Samsung Galaxy S6 Edge
Htc One M9
 
Son düzenleme:

avast

Üye
İphone 6s i bekleye bilirsin onun dışında htcm9 da samsung s6 da hem çok şık hem çok güçlü cihazlar
 

vavavom

Üye
    Konu Sahibi
en fazla temmuza kadar bekleyebilirim
 

avast

Üye
Anladım söyle diyeyim o zaman alıp satma gibi bi amacınız varsa sıkılınca iphone daha az değer kaybediyor ve daha çok tutuyor ha birde ios düşünüyorsanız ama onundısında htc ve samsungda elinize alın inceleyin hangisi hosuna giderse
 

0MG90

Üye
Bence i6 almayın 6s'e çok az kaldı çünkü.
Android olarak Z3,M9,S6 öneririm güzel cihazlar.
 

vavavom

Üye
    Konu Sahibi
İphone'ler aynı geliyo ama şimdi Android kasma fln yapmasın uzun süreli kullanmayı düşünüyorum en az 1 2 yıl
 

avast

Üye
Anladım söyle diyeyim o zaman alıp satma gibi bi amacınız varsa sıkılınca iphone daha az değer kaybediyor ve daha çok tutuyor ha birde ios düşünüyorsanız ama onundısında htc ve samsungda elinize alın inceleyin hangisi hosuna giderse
 
Bence s6 veya s6 edge devrim yaptı herşeyi değiştirdi adamlar ben ikisini tavsiye ediyorum
 
Samsung u kullandikca cihazin ilk gunku performansini bulamayacaksin.Pil sorunu ve yavaslama olcak ilerki kullanimda. S4 kullaniyodum cihaz fazla dayanmadi bile bataryasi falan eski performansi gitti. iphone ise cok klasik geliyo bana pil sorunu yasarmisin bilemem ama kaliteli.androidden farkli tabiki.

Kisacasi telefon alacakdan tercihin sony olsun pil acisindsn isinma ve performans acisindan seni yari yolda birakmaz.
 
Tepkiler: turgutilbars

MaxipmaN

Üye
Al bi 6 geç, üst modeller bile lolipop beklemekten yaşlandı
 
Tepkiler: Furkan Emekli ve hsynkckygcı@
S6 da M9 da şık cihazlar android sever olduğum için iPhone'u geç derim.
ekran-kamera-işlemci > S6 ve edge
ses > M9
 

wpfurkan

Üye
IPhone 6 veya s6 egde.
M9'un kamerası dandik, ısınma sorunu var ve parasını hak etmiyor.
İp6 plus bence çok büyük ve ios bu kadar büyük ekranlarda için hiç kullanışlı değil(geri tuşu çoğu zaman sol üst köşede). Büyük cihazlar arasında en mantıklısı note 4.
 

Ulysseus

Üye
iPhone 6 al. Hiçbir derdin olmaz. Androidde ilk günkü performansını bulamazsın bir daha. Al iPhone bak keyfine. Hem uzun ömürlü.
 

H.TOGAN

Üye
Geri gitmek için ekranı soldan sağa kaydırmak yeterli iPhone 6 da
 
Android 5.0 a geçtikten sonra stabilite sorunu kalmadı . İphone eskiden stabilite üzerine tercih edilebilirdi ama artık androidde stabilitede ios a yetişti. İphone önermem çünkü 6s çıkarsa telden bayağı soğursun. Ben s6 öneririm artık samsungun kasma olayı bitti kaç aydır note 4 kullanıyorum gram kasma daha olmadı. Note 4 den sonra samsung devrim yaşadı. Bence s6 al rahat et. M9 da iyidir ama tercih senin
 

Hodor

Üye
Boşver android i vplere bak.