iPhone ve Android arasındaki fark

    Konu Sahibi
iPhone ve Android arasındaki fark
iPhone ve android arasında pek fazla fark yok, sadece işlemsel farklılıklar ve bazı telefonlardaki Random Access Memory (RAM) fark ediyor. bu da oyun/uygulama gibi her şeyde hız, aynı anda çalışabilirlik vb. avantajlar sağlıyor. Önerim? Tabii ki de 1000TL civarında bütcesi olanlara Samsung - Galaxy Ace Plus veya Galaxy Ace 2...
 
Çok fazla fark ediyor, birincisi android başlı başına bir hata, vm üzerinde çalışıyor. İkincisi android 4'e dek donanım hızlandırma desteklemiyor. Apple ürünlerindeki ios ise sadece o ürünler için yapıldığından, işlemciyi ve rami köküne dek kullanıyor, çok da hızlı çalışıyor. Bu durumda donanımdan çok yazılım devreye giriyor ve farklı yazılım taşıyan iki cihazda önce yazılımı karşılaştırmak mantıklı oluyor. Yazılım aynı ise donanım karşılaştırılır. Android'ler her türlü cihaza yüklenebilen açık kaynak kodlu olduğu için, hiçbir cihaza tam olarak oturmuyor, mutlaka problemler oluşabiliyor. Son olarak, iPhone serisi karşısında gelip de Galaxy Ace öneren birine bunları anlatmam boşuna.
 

klongs

Üye

android linux çekirdeği üzerine kurulmuş bir işletim sistemi wm değil iphone de widget flash player gerçek bir multitasking olmaması launcher olmaması sistemi çok yormuyor androidin üstünde 5 kg yük var ios ta 1 kg var
android alt orta üst segmente cihaz çıkarıyor iphone sadece üst segment kulvarları farklı bir kere karşılaştırmak hata
 
android linux çekirdeği üzerine kurulmuş bir işletim sistemi wm değil...

hayır dostum, tekrar ediyorum, android vm üzerine kuruludur, dalvik sanal makinesi üzerine.


---------- Eklendi @ 17:29:24 ---------- Yazıldı @ 17:27:52 ----------



 

klongs

Üye

icsde artık cpu hızlandırıcı var ve çekirdeğin tamamını kullanabiliyorsun artık
 
    Konu Sahibi
arasında hiçbir fark olmadığı açık. neredeyse kimse yazılıma bakmıyor. o kadar parayı da verecek çok kişi çıkmaz. dayanıklılık açısından da SAMSUNG'ların daha dayanıklı olduğu ortada.. iki telefonu da denedim. 4si de denedim, s2 de. açıkça ortada işte apple kullanılmaz.
 
yalnız zaten telefonu o yükseklikten düşüreceksen hiç bir telefon dayanmaz..ha tamam samsung daha iyi de yokta o kadar yüksekten apartmandan at gitsin o zaman ayrıca iphone nu uzaya yollayanlar var
 

Türe

Üye
Bence androidin eksigi marketteki uygulamalarin ios kadar islevsel ve kullanilabilir olmamasi . Diger yonleriyle farki yok benim icin yani iki sistem de su an harika .
 
Tepkiler: M.Eroglu

Türe

Üye

Bu drop testi degil mi ? Kusura bakmayin da sadece dayanikliligi icin de telefon alinmaz . Bilincli kullanici yazilima bakar bir de ihtiyaclarina ve butcesine bakar ihtiyaclarini karsilayan ve butcesine uygun olani secer . Ama COGU kisi yazilima bakma geregi duymadan ha cok guzelmis diyip almayi tercih ediyor .
 
dediğinde çok haklısın eğer Telefonu alıp APP yüklemeyeceksen 3G ile sınırsız gezip tozmayacaksan foto müzik dinlemeyeceksen ki iyi müzik için iyi kulaklık lazım iphone 'a gerek yok