iPhone Tema Sitesi..

offer58

Üye
almanyadan gtirdgim iphone evdeki kombimle uyuşmadı aldıgım kişi bana kombiyi çalıştırırsın dedi ama kış oldu üşüyüyorum yardım ve cevaplarınızı bekliyorum...
 

offer58

Üye
mert24 saol derken yardımcımı olmak istiyosun sopa yemekmi istiyosun
 

eraser89

Üye
site için sagolun nasıl yüklenecegihakkında bilginiz var mı?
 
herkesin sorunu aynı temalar heryerde bol bol var ama telefona nasıl aktarılır bunu söyleyecek kimse yok kapıyı gösteriyorsunuz ama anahtar yok içeri giremiyoruz yanii
 

derin35

Üye
nerde arkadasım ındırdım yok
 

traffics

Üye
yaa bu dosya neden zip olarak iniyo
 

gertter

Üye
cin almayın ekran donuo artı cam ve dokunmatık kırılırsa 70 ytl
 
teşekküerl faydalı paylaşım...
 
kaç kişi bakmış kaç kişi teşekkğür etmiş allhım ya
 

Necmati

Üye
ıpod içinde geçerli dimi