İphone Real Soccer 2010 !!!!! [112 mb] .... by eeemir

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


genchox

Üye
ellerine sağlık..
 

Lacrymosa

Üye
iphone şu an bu işletim sistemiyle sollayamaz psp ı ama nokıa ı solladı :) emege saygı

Hahaha. :D Nokia telefonlarda ne zaman oyun oldu? Nokia telefonlarına ne zaman RAM koydu, ne zaman işlemci koydu? Çıkartmadan önce "manyak telefon" diye tanıtılan N8'ede de RAM yok işlemci yok. Nokia'da en fazla Bounce oynarsın arkadaş..

Bu arada iPhone PSP'i geçemez. PSP'de PES oyununu gördüyseniz öyle düşünmüş olabilirsiniz. O KONAMI'nin sorunu. PSP için adam gibi oyun yapmıyor. PSP'de God Of War oynayın da göreyim ben sizi.
 
seneryoruk

seneryoruk

Üye
paylaşım için tşk. ederim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt