Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İphone Real Soccer 2010 !!!!! [112 mb] .... by eeemir
Hahaha. Nokia telefonlarda ne zaman oyun oldu? Nokia telefonlarına ne zaman RAM koydu, ne zaman işlemci koydu? Çıkartmadan önce "manyak telefon" diye tanıtılan N8'ede de RAM yok işlemci yok. Nokia'da en fazla Bounce oynarsın arkadaş..
Bu arada iPhone PSP'i geçemez. PSP'de PES oyununu gördüyseniz öyle düşünmüş olabilirsiniz. O KONAMI'nin sorunu. PSP için adam gibi oyun yapmıyor. PSP'de God Of War oynayın da göreyim ben sizi.