Neyini görmedin arkadaşım ben inceledim bi fark göremedim herşey normal
--------------- Ekleme ---------------
Amoled kapasitif ekran var bunun neyi farklı abartmaya lüzum yok bence 1.5 gb dahili hafıza var, wap yok yani güzel telefon ama iphone 4 daha iyiymiş bunu anladım