iphone için Need for Speed Undercover indirin

Sponsorlu Bağlantılar

owafemi

owafemi

Üye
eywallah!!!! devamını bekliyoruz:D
 


Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
devami gelir kardeş saol
 

xsamsunluu55x

Üye
bu oyunu cydia dan nasıl telefona kuracaz acabaa ???
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
caydiayı ac oyunun ismini yaz aratır cıkacak sonra indirmeye başla
 

biravi

Üye
arkadaslar ben iphone 3g kardeşlige yeni katıldım ve pek fazla bi bilgim yok bu oyunu nasıl kurabilirim bu siteden buldugum bazı taktiklerle ipohe a QuickPWN adlı programla Cydia ve isntaller kurmaya calıstım ama iphone kitlendi ve hatta uctu sandım (: bu tip dosyaları itunesdan kurma sansımız yokmu ? yada bana Cydia ve isntaller 2.2.1 versiyonuna nasıl kurabilcegimi ayrıntılı anşatabilcek biri varmı ? hatasız
arkadaşlar kurulum felan sıkıntınız olursa versiyon yükseltme yurt dışı için yardımcı olurum
 

duwayn

Üye
Harika bir paylaşim supermıs oyun tesekkurler.
 
istliali

istliali

Üye
link bozuk
 

atiye

Üye
merhaba öncelikle teşekkürler dostum bana çok acil yardımcı ol
ben yeni iphone 3gs aldım

ne oyun neden program yükleyebiliorum bana yardımcı olursan çok sevinirim
 

piskokan

Üye
eline saglık arkedeşşşş
:)
 

cuneytgundogdu

Üye
iphoe yakısır bı oyun cok guzel elıne saglık kardesım
 
batuhan505

batuhan505

Üye
Arkadaşlar iphone 3g s de videoya trim yapamıorum yardım edin
 
redroyse

redroyse

Üye
sağol kardeş bencede güzel bir oyun
 

cem_alp

Üye
arkadaslar cydia dan nasıl yüklicem ben bu oyunu şimdiden tesekkr ettm
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
manegeden cydia.xsellize.com ekle oyun var onda
 

cem_alp

Üye
slm arkadaşlar bu oyun 2.2 ye uyuyomu acil cvbınızı bekliorum

--------------- Ekleme ---------------

slm arkadasşlar bu oyun 2.2 ye uyuyomu acilen cvbınızı bekliorum şimdiden tesekkrler
 

yassose

Üye
guzel youn ayrica 3.0.1 de calisiyo denedim
 

dfrgr

Üye
6600 olmasmı ?
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
slm arkadaşlar bu oyun 2.2 ye uyuyomu acil cvbınızı bekliorum

--------------- Ekleme ---------------

slm arkadasşlar bu oyun 2.2 ye uyuyomu acilen cvbınızı bekliorum şimdiden tesekkrler
2,2 de denenmiştir sorunsuz çalışıyor
 
salih_123

salih_123

Üye
of be
 


Üst Alt