arkadaşlar kurulum felan sıkıntınız olursa versiyon yükseltme yurt dışı için yardımcı olurumarkadaslar ben iphone 3g kardeşlige yeni katıldım ve pek fazla bi bilgim yok bu oyunu nasıl kurabilirim bu siteden buldugum bazı taktiklerle ipohe a QuickPWN adlı programla Cydia ve isntaller kurmaya calıstım ama iphone kitlendi ve hatta uctu sandım (: bu tip dosyaları itunesdan kurma sansımız yokmu ? yada bana Cydia ve isntaller 2.2.1 versiyonuna nasıl kurabilcegimi ayrıntılı anşatabilcek biri varmı ? hatasız
6600 olmasmı ?
2,2 de denenmiştir sorunsuz çalışıyorslm arkadaşlar bu oyun 2.2 ye uyuyomu acil cvbınızı bekliorum
--------------- Ekleme ---------------
slm arkadasşlar bu oyun 2.2 ye uyuyomu acilen cvbınızı bekliorum şimdiden tesekkrler
