iphone fazla abartılıyor

Sponsorlu Bağlantılar

avcitalip

avcitalip

Üye
eskiden (birkaç sene önce evvel) en fazla nokialar 1500tl idi . 8800 gibi lüks olaylara girmiyorum hadi onlar 2500 falandı onları es geçelim normal cihazlardan bahsedelim . ama arkadaş iphone4s ilk çıktığında fiyatı 2600*2700tl idi - bu nedemektir ya bunasıl bir kazıklamaya çalışmaktır . ozamanlar avea bayisine sorduğumda 2700tl demişti. şimdi moskovadayım buradada aylar geçmesine rağmen 2400 tl. ama garbuska denen yerden kaçak iphonelar geliyor pasaport cart curt olayıda yok simfree ise kullan istediğin gibi cihazını 1200tl net . yani kısacası bu htc samsung içinde söylüyorum naptınız sizde 2000tl istiyorsunuz , benim şahsi fikrim hiçbir cihaz (mobiller için ) 1000tl üstü edemez arkadaş yok böyle dünya . zaten avuç kadar ekran 2mm kamera minnacık donanımla 2000 tl olurmu almamak gerekirse en ucuzunu bulmak lazım. adamlar 200dolara cihazı fabrikada yapıyorlar 3000tl ye satacak yada 2000tl ye yuhh!!

belkide üretim masrafı okadar bile değildir çoğu malzeme çinden geliyor zaten çindeki adamlar neredeyse bedavaya çalışacak...

- - - Eklendi - - -

çok iyi hatırlıyorum Türkiye ye ilk iphone 4s i darty ve teknosa aynı anda getirmişti.fiyatı tam olarak 3200tl idi.son zamanlarda yeni çıkan telefonlardan nokia n9 u da darty getirmişti ilk olarak ve fiyatı 1600 tl idi.aslında bunlar normal çünkü adamlar bu fiyatlara satabileceklerini bildigi için bu fiyattan getirip satışa çıkarıyorlar.ayrıca gecen gün bir kişi nokia808 ilanı vermişti internette 1750tl ye sattı cihazı bir kişi de lumia900 ü 1950 tl den sattı.yani bizim milletimiz begendigi ürünün fiyatına bakmıyor bu cihazlar da tam olarak satışa cıkmadan bu rakamlardan satılınca firmalar da bu rakamların biraz altından mümkün olan maksimum kazancı elde etmeye calışıyorlar.millet olarak ne yapıyorsak kendi kendimize yapıyoruz.

bilinçlenmemiz lazım devlet bu işlere bir el atsa iyi olur dışarıdan telefon 2 yılda bir getirtilebilecekmiş :off:
 


Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
çok iyi hatırlıyorum Türkiye ye ilk iphone 4s i darty ve teknosa aynı anda getirmişti.fiyatı tam olarak 3200tl idi.son zamanlarda yeni çıkan telefonlardan nokia n9 u da darty getirmişti ilk olarak ve fiyatı 1600 tl idi.aslında bunlar normal çünkü adamlar bu fiyatlara satabileceklerini bildigi için bu fiyattan getirip satışa çıkarıyorlar.ayrıca gecen gün bir kişi nokia808 ilanı vermişti internette 1750tl ye sattı cihazı bir kişi de lumia900 ü 1950 tl den sattı.yani bizim milletimiz begendigi ürünün fiyatına bakmıyor bu cihazlar da tam olarak satışa cıkmadan bu rakamlardan satılınca firmalar da bu rakamların biraz altından mümkün olan maksimum kazancı elde etmeye calışıyorlar.millet olarak ne yapıyorsak kendi kendimize yapıyoruz.

Ah işte Türk milleti,ne yaparsın hünkarım!
 
avcitalip

avcitalip

Üye
aslında gidip kendin alacaksın amerikadan felan uçak parası ne kadar ki ? zaten :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
aslında gidip kendin alacaksın amerikadan felan uçak parası ne kadar ki ? zaten :D

Bir iki ay erken alirsan 2000$ civarinda ama 15-20 gun once oradaki kuzenim cenazeye gelmek icin gunluk bilet almaya kalkti 4800$ fiyati duyunca dedesinin cenazesine gelemdi. :(
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye


Bir iki ay erken alirsan 2000$ civarinda ama 15-20 gun once oradaki kuzenim cenazeye gelmek icin gunluk bilet almaya kalkti 4800$ fiyati duyunca dedesinin cenazesine gelemdi. :(

Yazık.Başınız sağolsun.Ayrıca bilet fiyatına kaç tane Lumia alınır..
 
avcitalip

avcitalip

Üye


Bir iki ay erken alirsan 2000$ civarinda ama 15-20 gun once oradaki kuzenim cenazeye gelmek icin gunluk bilet almaya kalkti 4800$ fiyati duyunca dedesinin cenazesine gelemdi. :(

okadar pahalı olduğunu bilmiyordum başın sağolsun kardeşim
 


Üst Alt