Iphone daki mesaj gönderim sesi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mtrxrb

mtrxrb

Üye
    Konu Sahibi
Iphone daki mesaj gönderim sesi
iphone 3gs deki mesaj gönderildgnde çıkan oo wwuupp sesini nasıl kapatabilirz telefonu sessize almadan ?
çok sinir bozucu bi ses ya...
 


15097

15097

Üye
Sanırım ayarlar/sesler'den halledilebiliniyor :hmmm :D bence güzel bir ses :)
 
mtrxrb

mtrxrb

Üye
    Konu Sahibi
ayarlar sesler kısmında bu sese dair her hangi bir secenek yok.. çok mesajlaşan biriysen bi süre sonra sinir bozucu hale gelebilior :( kapatmam lazım yardım edin :/
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt