Öneri İphone alacağım amaiphone 5s miyoksa iphone 6 plus mı?d

Sponsorlu Bağlantılar

RealMorphine

RealMorphine

Üye
    Konu Sahibi
İphone alacağım amaiphone 5s miyoksa iphone 6 plus mı?d
İphone alacağım ama iphone 5s mi alayım yoksa İphone 6+ mı alayım karar veremedim
Telefondan film falan izliyorum. Kuzenim İphone 5s kullanıyor internette biraz gezinince ısınıyor dedi.
Yardımcı olur musunuz ?
 


Enes

Enes

Üye
5s den ziyade 6 mı 6 + mı sorusu daha mantıklı olacaktır sanırım
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
Niye 6 değil de 6+ ?
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Telefondan film filan izliyorsan 6+ al bak keyfine
 
  • Beğen
Tepkiler: RealMorphine
TahtalıKöyünMarangozu

TahtalıKöyünMarangozu

Üye
Paran daha iyisine yetiyorsa neden daha kötüsünü alasın [emoji4] 6+
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ben 5s diyorum .
 
RealMorphine

RealMorphine

Üye
    Konu Sahibi
Yönetici tarafından düzenlendi:
anılbaran

anılbaran

Üye
Telefondan film falan izliyorum ekran büyük olursa iyi



Telefondan film falan izliyorum ekran büyük olursa iyi

Neden ?? ısınıyor dedi kuzenim
6 ile arasında sadece ekran boyutu var .Her telefon ısınıyor.En ideal cihaz 5s . 6 yı geçin 6s çıkınca zaten saniyede silinecek o cihaz.Doanım güncelleştirmesi alacak çünkü 6s .5s ve 6 yı kıyasladıgından işlemci ve ram yönetimi birbirine yakın . O yüzden 6 alıp parayı boşa harcamaya gerek yok . Yok ben büyük ekran severim diyosan 6 al tabi ki.
 
  • Beğen
Tepkiler: RealMorphine
egitimci01

egitimci01

Üye
Emeğine sağlık
Emeğine sağlık
 
RealMorphine

RealMorphine

Üye
    Konu Sahibi
6 ile arasında sadece ekran boyutu var .Her telefon ısınıyor.En ideal cihaz 5s . 6 yı geçin 6s çıkınca zaten saniyede silinecek o cihaz.Doanım güncelleştirmesi alacak çünkü 6s .5s ve 6 yı kıyasladıgından işlemci ve ram yönetimi birbirine yakın . O yüzden 6 alıp parayı boşa harcamaya gerek yok . Yok ben büyük ekran severim diyosan 6 al tabi ki.
Tabiki her telefon ısınıyor ama 5ste kaç yıl daha güncelleme alır? İphone 6 plus'ı film izlemem rahat olur diye istiyorum
 
TahtalıKöyünMarangozu

TahtalıKöyünMarangozu

Üye
Aynen al 6 plus keyfine bak [emoji6]
 
BRKTNL

BRKTNL

Üye
Büyük ekran seversen 6 al ama diğer türlü 5s i öneririm
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
Film için büyük ekran daha mantıklı. Ve tabi şarj da önemli. Senin kriterlerine uygun en iyi telefon 6+ bence ;)
 


Üst Alt