iPhone 7, Google'ın Pixel modellerini eziyor

Sponsorlu Bağlantılar

Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
iPhone 7, Google'ın Pixel modellerini eziyor
Apple kendi işlemci mimarisi ile tek çekirdek konusunda çok puan alıyor hakkını vermek lazım ama çok çekirdek konusunda çok iyi değillerdi. Ama niyeyse snap821 düşük puan almış :hmmm

Google, geçtiğimiz gün büyük merakla beklenen yeni akıllı telefon modelleri Google Pixel'i ve bu cihazın daha büyük versiyonu olarak da Google Pixel XL'ı resmi olarak duyurdu. Bu yeni modeller üst düzey donanım özellikleri ile gelirken, bu ay içerisinde de pazara sunulacaklar. Halihazırda bazı ülkelerde de ön siparişe sunulmuş durumdalar.



Akıllı telefonların birbirlerine karşı üstünlükleri genellikle benchmark uygulamaları üzerinden gelirken,Google'ın yeni Pixel ve Pixel XL cihazlarının da ilk benchmark sonuçları gelmeye başladı.

Baktığımızda Google Pixel XL'ın Geekbench skoru pek de etkileyici değil. Googl'ın yeni akıllı telefonları Qualcomm tarafından geliştirilen Snapdragon 821 yonga setinden güç alıyor. Bu yonga seti sekiz çekirdekli işlemci ve Adreno 530 grafik işlemci içerirken, işlemci ve grafik işlemci saat hızı Snapdragon 820'ye göre daha yüksek.

Google Pixel XL'ın Geekbench'ten aldığı puanlara bakacak olursak eğer, tek çekirdekte 1607 puan ve çoklu çekirdekte ise 4147 puan. Karşılaştırma yapacak olursak eğer, Apple'ın iPhone 7 akıllısı tek çekirdekte 3430 puan ve çoklu çekirdekte de 5600 puan aldı. Diğer taraftan daha önce A9 yonga seti ile sunulan Apple iPhone 6S Plus'ın ise tek çekirdek puanı 2508 ve çoklu çekirdek puanı da 4106.

Apple'ın kendi geliştirdiği yonga setlerinin oldukça güçlü olduğunu söyleyebiliriz...

iPhone 7, Google'ın Pixel modellerini eziyor
 


0MG90

0MG90

Üye
Google kusura bakmasında Apple olamaz. Pixel alacağıma gider iPhone 7 alırım (yurt dışı fiyatları aynı).
 
AIS

AIS

Üye
Cihazları uygulamalar yüzünden aldıkları için çöp oluyor
 
Invoke

Invoke

Üye
furyzer0

furyzer0

Üye
Google kusura bakmasında Apple olamaz. Pixel alacağıma gider iPhone 7 alırım (yurt dışı fiyatları aynı).
Tabi kullanmadan bilemeyiz ama anlaşıldığı kadarıyla bu cihazı alınca aynı zamanda sağlam bir vr cihazı da almış olacaksın. O yüzden pahalı bence çünkü şu ana kadar hiçbir cihazda olmayan sensörler kullanılmış. Yani mobil vr kullanıcılarını hedefleyen bir cihaz bence.

Sent from Mtalk using Lumia950[emoji769]
 
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
O değilde pixel cihazlar ön inceleme videolarında yağ gibi akıyordu maşallah :hmmm
 


Üst Alt