iphone 7.0 megapixel kamera (appstorede $0.99) ilk maxicepte .!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
iphone 7.0 megapixel kamera (appstorede $0.99) ilk maxicepte .!!!
Kendim kullanıyorum gerçekten çok net çekiyo fotoları tavsiye ederim APPSTORE de paralıdır..!!










 
  • Beğen
Tepkiler: emreme ve serhat00


aLone

aLone

Üye
zoom yapıyo olmasın o program
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
zoom değil Programı açınca 0.5 ve 0.7 megapixel şeklinde 2 seçenek var açtıınızda görceksiniz farkı zaten ..ayrıca SN ayarla seçeneğide var ayarlayın kendisi çekiyo... fotodaki görüntüye bakmışsın sanırım kardeş o sadece netlği göstermek için yakınlaştırılmış . zoom seçeneği yok programda ..
 
amon35

amon35

Üye
zoom değil Programı açınca 0.5 ve 0.7 megapixel şeklinde 2 seçenek var açtıınızda görceksiniz farkı zaten ..ayrıca SN ayarla seçeneğide var ayarlayın kendisi çekiyo... fotodaki görüntüye bakmışsın sanırım kardeş o sadece netlği göstermek için yakınlaştırılmış . zoom seçeneği yok programda ..


zaten 2mp kamera bunu düşürmenin ne gereği var hafıza için mi :islik
 
C.RON@LDO

C.RON@LDO

Üye
    Konu Sahibi
anlamadım demek istediğini amon35 hafızayı boşunamı kaplar diosun ?
telefonun kamerasından daha iyi görüntü alıyo karşılaştır bence.
 
amon35

amon35

Üye
anlamadım demek istediğini amon35 hafızayı boşunamı kaplar diosun ?
telefonun kamerasından daha iyi görüntü alıyo karşılaştır bence.

yok onu demedim.

0.7mp 0.5mp 2mpden düşüktür onu kasttekmek istedim ama programın screennında 7mp ve 5mp yazıyor?:allalla: sizde 0.7 0.5 mp demişsiniz sonuçta üretilenbir merceğin kalitesi 3-3.5 katı artması imkansızda diyebiliriz.

not: normal kameradan daha canlı çekiyor olabilir şuan dışardayım deniyemiyorum eve gidince deneyeceğim :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt