zoom değil Programı açınca 0.5 ve 0.7 megapixel şeklinde 2 seçenek var açtıınızda görceksiniz farkı zaten ..ayrıca SN ayarla seçeneğide var ayarlayın kendisi çekiyo... fotodaki görüntüye bakmışsın sanırım kardeş o sadece netlği göstermek için yakınlaştırılmış . zoom seçeneği yok programda ..