İphone 6S kapanma

    Konu Sahibi
İphone 6S kapanma
Arkadaşlar öncelikle merhaba. Yaklaşık 9 aydır İphone 6s kullanıyorum. Daha önceden de olmuştu ama yazılım güncellemesiyle giderdiler. Telefon hiç fark etmeden %20 - 15 - 5 - 8 dedin mi kapanıyor. Tuş kapatıp açma tuşuna basıyorum şarja takın uyarısı veriyor. Şarja takıyorum kapandığı yerden devam ediyor. Bu sorun İOS 10 geldikten sonra olmaya başladı. Telefona temiz İOS 10 sürümü yükledim. Hem DFU dan hem İtunes tan hem OTA dan ama sorun hala devam ediyor. Bunu yaşayan var mı? Varsa sürümden mi yoksa cihazdan mı ona göre garantiye göndericem. Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler iyi forumlar.

İOS sürümü; 10.0.2
 
Garantiye gönder telefon sürekli kendi kendine kapanıyor de muhtemel anakart arızasıdır yenisi gelir
 
    Konu Sahibi
Garantiye gönder telefon sürekli kendi kendine kapanıyor de muhtemel anakart arızasıdır yenisi gelir
Daha önceden degönderdim aynı sorun yüzünden yazılım yenilendi dediler. Eee yazılımı bende yeniliyorum ama nafile düzeldiği falan yok. Yine de cevabın için teşekkürler.
 

sLeepLe

Üye
Tekrar aynı sorundan gönderdiğin zaman yenisi gelme ihtimali daha yüksek bence de gönder derim
 
Aynı sorun benim iPod cihazımda da vardı gönderdim yenisi geldi..