Bence artik suya filan sokmayin olan olmustur zaten bozulan bozulmustur yapilabilecek durumdaysa servise verin biraz TUZLU fiyat cikarabilir ama sorunsuz sekilde kullanabilirsiniz
Anladim saolun bu swap nedir herkes bise soyluyo bi demisleer arıza lilarin tamiri yaplms bi demişler kutusuz sıfır falan bunu alırsam iphone 6 ya kac tl veririm ve plus a
beyler yardımmmmmm telefonu pirinçten çıkardık açtık açılmadı şarja koyduk açtık apple logosu gri bi ekran geldi çizik çizik biraz sonra kapandı şimdi açılmıyo napcaz tatlı suda 5 dk bekletip tekrarmı pirince koyalm yıkama yeterlı olmamısmıdır 1 2 dk yoksa gitmişmidir
arkadaşlar telefonun içini açtık beyaz olmuş telefon bide batryanın arkası şişmiş acaba tatlı suya atıp gıdene kadar bekledıkten sonra 3 gün pirincemi koysak yada baska yolla onları alıp kurutsakmı bilemedim
yatırdıgımızı kım soyledi
ve swap olayı hakkında bilgi verirmisinz
birde cihazı açıp söktük bişeler yaptık temizledik geri taktık batarya şişmiş biraz oksitlenmeyi temizledik ama telefon gitmiş
he birde telefonun ekranı elmizde telefon altı başka yerde takıcaktık bi oldu ki telefonun flaşı yanıp sönüyor sonra kendiliginden durdu