Tavsiye İphone 6 Alınır mı ?

Vallaha bence 1-2 ay daha 6S'i bekle beklemeyeceksen de al iPhone6 2 yıl çok rahat götürür. Jailbreak geldi geçen gün oh tadından yenmez şimdi iOS
 
apple bir sonraki cihazı tanıtırken işlemci bilmem % şu kadar daha hızlı demeyi sever ama sadece çok az bir fark olur. 64bit işlemci olacak nasılsa yine. ram artabilir veya plusta artabilir sadece. benim tahminim 6s plus olmayacak sadece 6s ve 6c gelecek çünkü 4" ekran talep edenler varmış. kamera kesinlikle mp değeri artacak.
 
6s plus mu kim uydurdu onu ya çıkmaz öyle bir model. Çıkarsa yuhh derim. Bencede 6s ve 6c çıkar küçük model isteyenler de varmış aynen küçük çıkacak birtane sanırım
 
çıkabilir niye olmasın ram arttırmayı düşünüyor apple tüm modellerde. bence hiç gerek yok 1gb = android 3gb
 
Bence yükseltsin artık 1 gb iphone 5 ten berii aynı kamera desen 4s ten beri 8 mp. Şimdi mp falan bakma diceksiniz haklısınız ama insan değişim bekliyor
 
sırf o yüzden bekliyor. Ben alırken çok karamsar olmuştum 8mp kamera 1800 pil falan diye ama apple da sayıların bir önemi gerçekten yok. 4s teki 8 ile ipod 5 deki 5mp kamera birebir aynı çekiyordu. çok garip
 
Apple kamera süper ya beğenmedikleri 4s bile tık diye anında çekiyor foto. 4 inçlik cihaz gelsin ya süper olur küçük telefonları ve güçlü donanımları severim
 

csbaz

Üye
Vallaha bence 1-2 ay daha 6S'i bekle beklemeyeceksen de al iPhone6 2 yıl çok rahat götürür. Jailbreak geldi geçen gün oh tadından yenmez şimdi iOS
8.3 e cydia güncellenmedi yapsanda cydia çalışmaz şuan düzenleniyoe saurik in twitter sayfasınk takip et.
 

csbaz

Üye
13 mp olcak 2 gb ram olacak diyorlar yeni gördüm
 
Öyle söylentiler var ben inanıyorum öyle gelirsede mükemmel değişim bence
 

csbaz

Üye
sırf o yüzden bekliyor. Ben alırken çok karamsar olmuştum 8mp kamera 1800 pil falan diye ama apple da sayıların bir önemi gerçekten yok. 4s teki 8 ile ipod 5 deki 5mp kamera birebir aynı çekiyordu. çok garip
Lens kalitesi
 
lens kalitesi aynen de lens ile hava atarken çözünürlüğü de düşünse keşke
 
retinayi kast ediyorsan o ips ile aynı kalitede tft kullanan bilindik iki cihaz var xperia z ve z1 . ekrana biri sis bombası atmış gibi
 
iphone 2 3g 3gs tft sonrakiler retina oldu. pixel olarak lcd kullanıyorlar. retina ile ips hemen hemen aynı sayılır.