Tavsiye İphone 6 Alınır mı ?

O cihazlar ölmüş benim baktığım 8 gb modeli 7.1.2 yukluydu bir sorun görmedim
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlardan biri son güncelleme yüklemezsen kasmaz demişte ben telefone 3.000 tl veriyorum son güncelleme ile kascaksa neden alayım o telefonu benim kastettiğim o zaten tüm güncellemeleri yapıp kasar mı kasmaz mı diye soruyorum.?(Atıyorum ios 10 geldiği zaman)Şuanki iphone 5imden memnunum aldığımda ios 6 vardı şimdi ios 8 var çok nadiren kasma yapıyor ama çok nadir.
 
Bir cihaz alıp 5 yıl kullanman mümkün değil zaten. İlk çıktığı dönemlerde iPhone 4 almıştım 3 yıl rahat kullandım. Hayatımda hiç android işletim sistemli telefonum olmadı, iOS fazlasıyla kullanışlı,rahat ve yeterli geliyor. Şuan da iPhone6 var elimde. En az 2 sene kullanmayı düşünüyorum. Apple pişmanlık yaratmaz, düşünmeden alabilirsin.
 

Koradam

Üye
Telefon baltalamaya çalışma s6 Edge android L yüzünden ram sızıntısı olsa bile kasmiyor ve kolayca isinmiyor
 
    Konu Sahibi
Telefon baltalamaya çalışma s6 Edge android L yüzünden ram sızıntısı olsa bile kasmiyor ve kolayca isinmiyor
Kasmıyor derken her samsung cihaz başlarda kral zaten 1 yıl sonra kasmaya başlıyor s5 de öyleydi suan arkadasın var kasıyor ya bilmek istediğim tek sey i6+ 2 yıl sonra şuan ki iphone4 gibi olur mu olmazsa alıcam s6 edgeyr güvenemiyorum ancak güvenebilceğim neden varsa söyleyin
 
Tepkiler: csbaz
2 yıl sonra kasmaz 3-4 yıl sonraki güncelleme ile kasar.
 

Koradam

Üye
Android kullanmayı bilmezse kasar arkadaşım telefonu her akşam kapatmak sabah açmak mantıklı uzun sure açık kalan android sistemi sisiyor kasiyor normal. Dershane hocamda s4 vardı android L güncellemesi gelmiş kullanıyor kasma yok gelip bana s5 kasiyor deme
 
Onu bekle bunu bekle diyen çok tanıdığım var hepsi de kafayı yemiş. Yok gözlüksüz 3D çıkacakmış o çıkınca Tv alırız yok bu çıkar onu bekleriz hepsi hikaye. 6S çok farklı olmayacak 2-3 özellik ekleyip sürerler %95 aynı cihaz olur. Şuan kullanıyorum mükemmel bir şey. Zaten 6S 3100 Tl den daha fazla bir fiyatla gelir.
 
    Konu Sahibi
Ne kullanıyosun i6 mı bide sen ne düşünüyosun kasma konusunda


Kardes telefona 3.000 veriyorum kasmasın diye caba mı sarfercem allahaskına kapat ac filan arkadasla demin konustuk kasıyor dedi
 
Tepkiler: Luck Star

csbaz

Üye
İ6+ seni 3 yıl götürür çok rahat.
 
Ne kasması arkadaş tamam 4s yavaş, eski cihazım 4s ama kasma donma 0 . Bazı kısımlarda 4s daha yavaş yüklüyor animasyonları sadece bu. O kadar kasmasın istersen 4S'e ios 6.1.2 yükle al sana jet. Şuan ios8 ile 4S kullanılabilir haldedir. iPhone 5s ve sonrasında 64bit işlemci kullanıldığı için kasacağını düşünmüyorum. ios10'a kadar gideri var.
 
Tepkiler: byAndroid ve csbaz

csbaz

Üye
Telefon baltalamaya çalışma s6 Edge android L yüzünden ram sızıntısı olsa bile kasmiyor ve kolayca isinmiyor
Bildiğim ve gördüğümü ben buraya iletiyorum.Samsung fanlığı yapıp arkadaşa yanlış bilgi vermeyiniz lütfen.S6 da 550 mb boş ram vardır ve bu cihaza yetmiyor o yüzden kasmalar bolbol meydana geliyor.Isınma sorunu da var bu kullandığı gereksiz ram yüzünden.
 

csbaz

Üye
2010ların cihazı bu zamanda tabi yavaş olabilir bi zahmet.4S ios 9 beta 1 de 7 ile 8 gibi ayno kasma o ama girişler az yavaş.
 
2 tane 4s'im biri 16 diğeri 64gb ben yaşadığımı söylüyorum isteyen inanır isteyen inanmaz 4s'in kasma konusunu sonuna kadar savunurum. 6 Plus kasar demiyorum. Ama 4s'in kastigini asla inkar etmem.
 
Video bekliyoruz kastır bakalım ?
150 küsür uygulama var sadece animasyonlar yavaş.
 
Tepkiler: csbaz
Benimle ne zorun var bilmiyorum fakat video falan çekmemem sen video çek dediğin için video çekme zaruriyetini bindiremezsin. İsteyen inansın isteyen inanmasın umurumda değil.
 
2010ların cihazı bu zamanda tabi yavaş olabilir bi zahmet.4S ios 9 beta 1 de 7 ile 8 gibi ayno kasma o ama girişler az yavaş.

kasma donma olmaz kesinlikle. Kasma nedir? Bir anlık görüntünün duraksaması vs. Yavaşlama ise bir uygulamayı açarken ki animasyon 1 saniye değil de 1.5 saniye sürüyor olması. Ben video çekip gösterebilirim kasma vs. yok sadece biraz yavaşladı.
 

csbaz

Üye
500 mb ram var yavaşlama normalde 64 gb ip 4s de 0 kasma donma.Arkadaşın işlemci ve batarya ölü belli.