esmeran3
Üye
bak kendin söylüyorsun bunlari yapabilmek icin imkan var demekki hic olmuyor degil, peki sen androidi root yapmadan crackli programlari yükleyebiliyormusun.
bak kendin söylüyorsun bunlari yapabilmek icin imkan var demekki hic olmuyor degil, peki sen androidi root yapmadan crackli programlari yükleyebiliyormusun.
Istedigim her türlü uygulamayi bedavaya yukleyebilirim.
arkadas ne yaparsan yap android her yönden ios un yerini tutamaz stabilite olsun uygulama kalitesi olsun örnek ayni zamanda cikan iphone 4 ile samsung galaxy s1 e gta san andreasi yükle bakalim hangisi daha iyi calistiriyor oyunu, suan telefonuma jailbreak yaptim ve herseyi de yapabiliyorum jailbreak olmasa bile alternatif marketler var parali uygulamalari yükleyebilecek, 12-13 ay sonra güncellemeleri kesen bir sistemle isim olmaz hele samsung la hic olmaz.
Sen kullanmasini bilmiyorsan olmaz elbet. Galaxy S1 hala daha gelistiriciler tarafindan desteklenirken iPhone 4 su an bitmis durumda bu bir. Stabilite olayinda buyuk bir yol alindi project butter ile hatta nexuslar neredeyse iphonelar kadar hizli ve uzun sureli stabil bu iki. Android sistemi SADECE SAMSUNG'tan ibaret degil bu üç.
Ney ney s1 daha gelistiriciler tarafindan destekleniyor mu allahini seversen telefon piyasada yok sen daha destekleniyor diyorsun, benim 2.5 senelik 4s daha ortada dönüyor ayni zamanlarda cikan s2 arka kapagi bile satilmiyor sen neden bahsediyorsun
merhaba arkadaşlar, yazdığım gibi 5s ile 3. günüm.
bu telefon olmazsa lumia satın alacaktım çünkü tam bir nokıa hastasıyım.
fakat iyi ki diyorum ios a geçtiğime.
çok harika bir telefon yani, diğerleri telefon değil gibi yanında...
yalnız benim bi kaç bulamadığım şey var, mesela hala smiley leri çıkaramıyorum
android derseniz bana itici geliyor kim ne derse desin, sanki pc satın alıyoruz yok 10gb ram yok bilmemne ghz işlemci, hem bi de kasacak telefonpdf açarken falan kasacak.
yani önerim olarak not3 falan alacağınıza 5, 5s çekin telefondan zevk alın.
PDF değilde 100Mb bir DWG dosyası açmayı deneyin onunla sonrada buraya görüşlerinizi yazın!
Bende yükleyebilirim 25pp diye bir uygulama var.Istedigim her türlü uygulamayi bedavaya yukleyebilirim.
Bende yükleyebilirim 25pp diye bir uygulama var.
Oyun,uygulama,müzik de atabilirim cihaza. Dediğiniz gibi Android'deki kadar özgür olunmaz ama Jailbreak yükleyerek (Çok zor değil 5 dakikalık işlem) birçok tweak ile cihazı güzelleştirebiliyoruz yinede.Zaten yükleyemezsiniz demedik ki. Yine de 25pp ile sadece uygulama yükleyebiliyorsun. Jailbreak yapsan biraz daha özgür oluyorsun yine de hiçbir şekilde androiddeki kadar özgür olamıyorsun.
Katılıyorum , yok demedik. Ve yine katılıyorum ki Jb yapmadığın sürece Android kadar özgürlük imkansız. Hatta şu an Jb yapsan bile imkansız. (iOS 7)Bende yükleyebilirim 25pp diye bir uygulama var.
Eline iphone alipda hic kullandin mi kullan ondan sonra gel burda konus
Oyun,uygulama,müzik de atabilirim cihaza. Dediğiniz gibi Android'deki kadar özgür olunmaz ama Jailbreak yükleyerek (Çok zor değil 5 dakikalık işlem) birçok tweak ile cihazı güzelleştirebiliyoruz yinede.
10 GB ramli Android telefonmu? vay canına, benim pc de bile 10 gb ram yok!android derseniz bana itici geliyor kim ne derse desin, sanki pc satın alıyoruz yok 10gb ram yok bilmemne ghz işlemci, hem bi de kasacak telefonpdf açarken falan kasacak.
yani önerim olarak not3 falan alacağınıza 5, 5s çekin telefondan zevk alın.
slm, baya merak ettim neyi androidle yapip da ios da yapamadigini.
Galaxy S de iPhone 4 de zamanının iyi telefonlarındandı.Galaxy S aradan yıllar geçmesine rağmen geliştiriciler tarafından destekleniyor.arkadas ne yaparsan yap android her yönden ios un yerini tutamaz stabilite olsun uygulama kalitesi olsun örnek ayni zamanda cikan iphone 4 ile samsung galaxy s1 e gta san andreasi yükle bakalim hangisi daha iyi calistiriyor oyunu, suan telefonuma jailbreak yaptim ve herseyi de yapabiliyorum jailbreak olmasa bile alternatif marketler var parali uygulamalari yükleyebilecek, 12-13 ay sonra güncellemeleri kesen bir sistemle isim olmaz hele samsung la hic olmaz.
1hafta içinde 5s alıyorum hocam kaç gb sendkeimerhaba arkadaşlar, yazdığım gibi 5s ile 3. günüm.
bu telefon olmazsa lumia satın alacaktım çünkü tam bir nokıa hastasıyım.
fakat iyi ki diyorum ios a geçtiğime.
çok harika bir telefon yani, diğerleri telefon değil gibi yanında...
yalnız benim bi kaç bulamadığım şey var, mesela hala smiley leri çıkaramıyorum
android derseniz bana itici geliyor kim ne derse desin, sanki pc satın alıyoruz yok 10gb ram yok bilmemne ghz işlemci, hem bi de kasacak telefonpdf açarken falan kasacak.
yani önerim olarak not3 falan alacağınıza 5, 5s çekin telefondan zevk alın.
Kardeş daha o tartışmalara 1-2 yıl daha var.WP bu haliyle bana hiç yeterli gelmiyor.Bana göre de Windows Phonenapıcaz şimdi kavgamı edelim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?